wersja mobilna
Online: 623 Wtorek, 2017.06.27

Biznes

Credo Foxconna

poniedziałek, 04 października 2010 14:12

W środowiskach menadżerów utrzymujących relacje biznesowe z Foxconnem krąży następujący dowcip. Za 20 lat pozostaną tylko dwie firmy. Wszystko wyprodukuje Foxconn, a sprzeda Wal-Mart. Prezes Foxconna, Terry Gou, uznał to jednak za nierealistyczne.

W wywiadzie dla Bloomberga Gou stwierdził: „To tylko dowcip. Wcale nie mówię, że jestem wielki. Po prostu ciężko, rozsądnie pracuję. Nigdy nie myślę o sobie jako o człowieku sukcesu. Jeżeli osiągnę sukces, to powinienem przejść na emeryturę. Jeżeli nie jestem na emeryturze, oznacza to, że wciąż powinienem ciężko pracować dla firmy”.

Tymczasem Foxconn już osiągnął niemal 50-procentowy udział w rynku EMS, jego obroty nieustannie rosną, a celem prezesa jest utrzymanie 15% wzrostu rocznie. Wytwarzane produkty trafiają do najbardziej renomowanych klientów, takich jak IBM, Cisco, Intel, Nokia, Sony, Samsung, HP czy Apple, a obecnie Foxconn chce rozwinąć dystrybucję w na rynku chińskim otwierając kilka tysięcy sklepów z produkowanym sprzętem elektronicznym.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

wtorek, 27 czerwca 2017 14:09

Ericsson has ditched its goal of winning more clients beyond the telecoms industry to refocus on selling networks to mobile phone companies in a move to cut costs and halt a dramatic fall in its share price. The Swedish firm's clients in its core business include Vodafone and Verizon but profits have plunged due to competition from Nokia and China's Huawei and as telecoms companies make savings. Its shares have fallen 30 percent in two years. Ericsson said in 2014 it would diversify so that by 2020 up to 25 percent of revenue would come from industries beyond telecoms, such as media, utilities and transport, from an estimated 10 percent in 2013.

więcej na: www.reuters.com