wersja mobilna
Online: 689 Sobota, 2017.01.21

Biznes

Credo Foxconna

poniedziałek, 04 października 2010 14:12

W środowiskach menadżerów utrzymujących relacje biznesowe z Foxconnem krąży następujący dowcip. Za 20 lat pozostaną tylko dwie firmy. Wszystko wyprodukuje Foxconn, a sprzeda Wal-Mart. Prezes Foxconna, Terry Gou, uznał to jednak za nierealistyczne.

W wywiadzie dla Bloomberga Gou stwierdził: „To tylko dowcip. Wcale nie mówię, że jestem wielki. Po prostu ciężko, rozsądnie pracuję. Nigdy nie myślę o sobie jako o człowieku sukcesu. Jeżeli osiągnę sukces, to powinienem przejść na emeryturę. Jeżeli nie jestem na emeryturze, oznacza to, że wciąż powinienem ciężko pracować dla firmy”.

Tymczasem Foxconn już osiągnął niemal 50-procentowy udział w rynku EMS, jego obroty nieustannie rosną, a celem prezesa jest utrzymanie 15% wzrostu rocznie. Wytwarzane produkty trafiają do najbardziej renomowanych klientów, takich jak IBM, Cisco, Intel, Nokia, Sony, Samsung, HP czy Apple, a obecnie Foxconn chce rozwinąć dystrybucję w na rynku chińskim otwierając kilka tysięcy sklepów z produkowanym sprzętem elektronicznym.

 

World News 24h

sobota, 21 stycznia 2017 11:52

A senior executive at MediaTek said smartphone demand in the country will continue to be slow this year due to a saturated market. "While we do see a continuing slowdown in domestic handset demand in China ... the market there has already matured and the upside will be relatively limited," Hsieh Ching-Jiang, vice chairman of Taiwan-based MediaTek, told reporters.

więcej na: asia.nikkei.com