wersja mobilna
Online: 648 Środa, 2017.05.24

Biznes

Targi ON/OFF

wtorek, 21 grudnia 2010 07:39

W dniach 22-24 października 2010 r. w hali Expo XXI w Warszawie odbyły się targi ON/OFF zorganizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Ponieważ w zamierzeniu impreza miała prezentować nowoczesną elektronikę użytkową, postanowiliśmy sprawdzić, czy na targach znalazło się coś interesującego dla osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną techniki.

W praktyce targi skoncentrowały się na przemyśle rozrywkowym, a przede wszystkim na grach komputerowych. Przypominały nieco organizowaną niegdyś w Warszawie Gambleriadę, a po części Komputer Expo. Na targach pojawili się producenci różnego rodzaju sprzętu komputerowego, multimedialnego, sieciowego, audio i RTV, ale zdecydowanie największą popularnością cieszyły się stoiska z grami. Nie ma się co dziwić, średnia wieku zwiedzających wynosiła nie więcej niż 20 lat.

Widać też, że właśnie na takich gości nastawieni byli wystawcy - przygotowali bowiem szereg konkursów, które skierowane były raczej do młodej publiczności. Według oficjalnych informacji, w spotkaniu uczestniczyło 5250 lub 8500 osób (niezależnie podano dwie liczby). To zdecydowanie największe targi elektroniki użytkowej w Polsce, ale trudno porównywać je do jakiejkolwiek konkurencji. Trudno też postrzegać tę imprezę jako miejsce mogące skupić profesjonalistów, bo targi od początku nastawiły się raczej na użytkowników elektroniki konsumenckiej.

Marcin Karbowniczek

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 15:55

Chinese telecoms giant Huawei plans a global expansion into computers, it said on Tuesday, posing a fresh challenge to established PC players in a market that has suffered two years of falling sales volumes and pressure on margins. At a news conference in Berlin, the Shenzhen-based company introduced its first line-up of three personal computer models, including a 15.6-inch screen notebook, a 2-in-1 tablet and notebook hybrid and an ultra slim, metallic 13-inch notebook. Initially, Huawei plans to target the premium-priced consumer market, competing with Lenovo, HP and Dell, which together sell more than 50 percent of all PCs.

więcej na: www.reuters.com