wersja mobilna
Online: 695 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Polskie firmy na Międzynarodowych Targach Elektroniki i Automatyki Przemysłowej elcomUkraine 2011

czwartek, 14 kwietnia 2011 11:05

Ożywienie w różnych sektorach gospodarki Ukrainy, przełożyło się w sposób bezpośredni na ponad 30% wzrost liczby uczestników największego forum przemysłowego w Ukrainie i zwiększenie o prawie 20% - netto powierzchni wystawienniczej. W kijowskim centrum wystawowym KievExpoPlaza odbywają się obecnie trzy międzynarodowe wystawy Euroindex, na których wystawiło się kilka polskich firm m.in. Aplisens, ELFA Elektronika, Micros, Semicon i TME.

Na targach elcomUkraine 2011 wystawiły się również polskie firmy

Opisywane wystawy targowe to:

  • elcomUkraine 2011 – energetyka, elektrotechnika, efektywność energetyczna
  • EIA 2011: elektronika i automatyka przemysłowa
  • Techno Drive 2011 – oprzyrządowanie dla przemysłu

W dwóch pawilonach wystawowych kijowskiego centrum 432 firmy z 14 krajów - Ukrainy, Austrii, Białorusi, Niemiec, Indii, Hiszpanii, Włoch, Japonii, Litwy, Polski, Rosji, Stanów Zjednoczonych, Turcji i Czech zaprezentowały najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania w elektrotechnice, systemach energetycznych i zasilania, wydajności energetycznej, okablowania i produktów elektrycznych, oświetlenia, automatyki przemysłowej i urządzeń przemysłowych. Łącznie zaprezentowano 808 marek. Około 120 firm po raz pierwszy wzięło udział w wystawach.

Więcej na www.asutp.euroindex.ua

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com