wersja mobilna
Online: 517 Piątek, 2017.07.28

Biznes

Firma Multi-Contact wypowiada wojnę „podróbom”!

wtorek, 24 maja 2011 10:01

Na największych targach poświęconych fotowoltaice - INTERSOLAR Europe 2011 - odbywających się w Monachium Multi-Contact wypowiedział wojnę dystrybutorom wprowadzającym na rynek nielegalne kopie produktów fotowoltaicznych MC. Główne działania skierowane były przeciwko dwóm największym dystrybutorom i jednemu producentowi podrobionych towarów. W przypadku dystrybutorów zawarto poza sądowe porozumienie.

Podrobione produkty z premedytacją wprowadzały odbiorców w błąd. Były tak podobne do oryginałów, że właściwie nie do rozpoznania przez nic niepodejrzewających klientów. W Niemczech (oraz innych krajach) niedozwolona jest nie tylko produkcja, ale również dystrybucja oraz ekspozycja fałszywek. Zapisy prawa niemieckiego nakładają na producentów, tj. Multi-Contact podejmowanie działań zmierzających do zwalczania produkcji oraz dystrybucji fałszywek.

Podczas targów Intersolar 2010 dwóch wystawców poddano konfrontacji. Utrzymywali oni, że nikt ich nie uprzedził, nie poinformował, że oferują nieoryginalne produkty. Po długich dyskusjach niechętnie usunęli kopie produktów fotowoltaicznych MC. Komisyjnie zniszczono również wszelkie materiały reklamowe, które eksponowano na stoisku.

Jeden z dystrybutorów nie dał się przekonać i odmówił dostosowania się do żadań pracowników MC. W rezultacie odmowy skompletowano konieczne informacje i przygotowano dokumentację fotograficzną. Sprawa trafiła do sądu. Sędzia wydał wyrok, który w trybie natychmiastowym trafił do egzekutora sądowego. Dystrybutor musiał natychmiast usunąć nielegalne kopie ze swojego stoiska.

 

World News 24h

piątek, 28 lipca 2017 18:01

United Microelectronics Corp. has started its first production of 14nm products, narrowing a technology gap with its larger competitors such as TSMC and Samsung. UMC said that, during the second quarter this year, 14nm accounted for 1 percent of its total revenue for the first time. In the meantime, the company slashed its 2017 capital expenditure budget to $1.7 billion from the $2 billion it had earmarked earlier this year. UMC’s capex for 2016 was $2.8 billion.

więcej na: www.eetimes.com