wersja mobilna
Online: 454 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Grodno S.A. notuje 50-procentowy wzrost sprzedaży

czwartek, 07 lipca 2011 09:44

Grodno S.A., znany dystrybutor sprzętu elektrotechnicznego w Polsce, w drugim kwartale 2011 r. wygenerował, zgodnie z szacunkami, przychody ze sprzedaży netto w wysokości 38,7 mln zł. Tym samym odnotowała wzrost o 50% w stosunku do tego samego kwartału roku 2010.

"Na tak dobry wynik miało wpływ kilka czynników. Przede wszystkim jest to efekt inwestycji w rozwój terytorialny naszej spółki. W pierwszym półroczu tego roku poszerzyliśmy sieć dystrybucji o 8 nowych oddziałów, w tym 6 poprzez akwizycję firmy Ostel. W planach, do końca tego roku, mamy otwarcie jeszcze co najmniej 3 punktów handlowych.

Aktywnie realizujemy politykę asortymentową, koncentrując się na dostawcach o największym potencjale marżowym i udziale rynkowym. Dokonaliśmy również odpowiedniej segmentacji rynku, dzięki której jesteśmy w stanie lepiej i bardziej kompleksowo zaspokoić potrzeby poszczególnych grup klientów, a w rezultacie - osiągać coraz lepsze wyniki" - mówi Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno S.A.

Zdaniem zarządu spółki na wynik wpłynął również wzrost sprzedaży kabli i przewodów (także na skutek wyższej ceny miedzi) oraz ogólna dobra koniunktura na rynku. W kolejnych miesiącach zarząd Grodno S.A. spodziewa się utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu przychodów.

MP

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com