wersja mobilna
Online: 453 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Rośnie wartość rynku OLED

czwartek, 21 lipca 2011 08:45

Światowy rynek diod OLED będzie warty 4,8 mld dol. w 2016 r., prognozuje firma badania rynku NanoMarkets LLC. Europa dostarczy panele OLED za 1,5 mld dol., a Azja za 2,1 mld dol. Największym producentem organicznych diod elektroluminescencyjnych w Azji najprawdopodobniej okaże się Japonia z udziałem w światowym rynku na poziomie 1,1 mld dol. w 2016 r.

W Chinach docelowy rynek diod OLED jest ograniczony, lecz mimo tego dzięki wsparciu ze strony państwa chińscy dostawcy sprzedadzą w 2016 r. diody OLED za 420 mln dol., poinformował NanoMarkets. Największym europejskim producentem OLED będą Niemcy. Niemieccy producenci, głównie firmy takie jak BASF, Fraunhofer IPMS, Philips, Heraeus, Osram, Ledon, Merck i Novaled zarezerwują dla siebie około jednej czwartej części rynku europejskiego.

MT

 

Światowy rynek diod OLED będzie warty 4,8 mld dol. w 2016 r., prognozuje firma badania rynku NanoMarkets LLC. Europa dostarczy panele OLED za 1,5 mld dol., a Azja za 2,1 mld dol. Największym producentem organicznych diod elektroluminescencyjnych w Azji najprawdopodobniej okaże się Japonia z udziałem w światowym rynku na poziomie 1,1 mld dol. w 2016 r. W Chinach docelowy rynek diod OLED jest ograniczony, lecz mimo tego dzięki wsparciu ze strony państwa chińscy dostawcy sprzedadzą w 2016 r. diody OLED za 420 mln dol., poinformował NanoMarkets. Największym europejskim producentem OLED będą Niemcy. Niemieccy producenci, głównie firmy takie jak BASF, Fraunhofer IPMS, Philips, Heraeus, Osram, Ledon, Merck i Novaled zarezerwują dla siebie około jednej czwartej części rynku europejskiego.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com