wersja mobilna
Online: 585 Sobota, 2017.10.21

Biznes

Ankieta "Elektronika": Ponad połowa czytelników związana jest z produkcją urządzeń elektronicznych

środa, 10 sierpnia 2011 10:50

Elektronik to magazyn dostępny przede wszystkim w kwalifikowanej prenumeracie. Specjalistom związanym z branża elektroniczną pismo oferowane jest za połowę ceny, wystarczy wypełnić formularz dostępny w każdym numerze lub na stronie internetowej i uzyskać korzystny rabat. Podczas wypełniania ankiety pytamy dodatkowo czytelników o kilka podstawowych faktów związanych z ich pracą: jakie stanowisko piastują, w jakiej wielkości firmie pracują itp. Te dane zbieramy po to, aby wiedzieć, kto czyta magazyn i móc lepiej dopasować tematykę artykułów.

Poniżej przedstawiamy Państwu opracowane dane statystyczne pochodzące z tych ankiet. Mamy nadzieję, że pomogą one lepiej planować Wam działania marketingowe i precyzyjniej adresować kampanie reklamowe.

1. Charakter wykonywanej pracy

Jak wynika z powyższego zestawienia, czytelnikami Elektronika jest głównie kadra techniczna, na którą przypadło aż 76% wskazań i menedżerska (19%). Suma procentowa poszczególnych kategorii na wykresie przekracza 100%, gdyż w ankiecie można było zaznaczyć kilka odpowiedzi.

2. Wielkość firmy

Połowa czytelników Elektronika pracuje w firmach elektronicznych zatrudniających nie więcej niż 10 osób. Niemniej co czwarta osoba zatrudniona jest w dużych przedsiębiorstwach, gdzie kadra etatowa liczy ponad 100 osób.

3. Główne produkty i usługi firmy

Największa liczba czytelników związana jest z urządzeniami przemysłowymi, urządzeniami dla automatyki, miernictwem i aparaturą pomiarową. Silną grupę aktywności stanowią również komputery, sterowniki i urządzenia peryferyjne, czyli systemy embedded.

4. Rodzaj aktywności rynkowej firmy

Prawie połowa czytelników elektronika związana jest z produkcją urządzeń elektronicznych lub z usługami dla elektroniki.

5. Kompetencje w zakresie kupowania podzespołów elektronicznych

Dwie trzecie czytelników Elektronika decyduje lub ma istotny wpływ na kupowanie podzespołów elektronicznych na potrzeby firmy

6. Kompetencje w zakresie decydowania o innych zakupach na potrzeby firmy

Aż 74% czytelników decyduje o kupnie innych towarów (poza podzespołami) na potrzeby firmy

Powyższe zestawienie powstało na bazie analizy statystycznej 1743 ankiet

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com