wersja mobilna
Online: 550 Sobota, 2016.10.01

Biznes

Ankieta "Elektronika": Ponad połowa czytelników związana jest z produkcją urządzeń elektronicznych

środa, 10 sierpnia 2011 10:50

Elektronik to magazyn dostępny przede wszystkim w kwalifikowanej prenumeracie. Specjalistom związanym z branża elektroniczną pismo oferowane jest za połowę ceny, wystarczy wypełnić formularz dostępny w każdym numerze lub na stronie internetowej i uzyskać korzystny rabat. Podczas wypełniania ankiety pytamy dodatkowo czytelników o kilka podstawowych faktów związanych z ich pracą: jakie stanowisko piastują, w jakiej wielkości firmie pracują itp. Te dane zbieramy po to, aby wiedzieć, kto czyta magazyn i móc lepiej dopasować tematykę artykułów.

Poniżej przedstawiamy Państwu opracowane dane statystyczne pochodzące z tych ankiet. Mamy nadzieję, że pomogą one lepiej planować Wam działania marketingowe i precyzyjniej adresować kampanie reklamowe.

1. Charakter wykonywanej pracy

Jak wynika z powyższego zestawienia, czytelnikami Elektronika jest głównie kadra techniczna, na którą przypadło aż 76% wskazań i menedżerska (19%). Suma procentowa poszczególnych kategorii na wykresie przekracza 100%, gdyż w ankiecie można było zaznaczyć kilka odpowiedzi.

2. Wielkość firmy

Połowa czytelników Elektronika pracuje w firmach elektronicznych zatrudniających nie więcej niż 10 osób. Niemniej co czwarta osoba zatrudniona jest w dużych przedsiębiorstwach, gdzie kadra etatowa liczy ponad 100 osób.

3. Główne produkty i usługi firmy

Największa liczba czytelników związana jest z urządzeniami przemysłowymi, urządzeniami dla automatyki, miernictwem i aparaturą pomiarową. Silną grupę aktywności stanowią również komputery, sterowniki i urządzenia peryferyjne, czyli systemy embedded.

4. Rodzaj aktywności rynkowej firmy

Prawie połowa czytelników elektronika związana jest z produkcją urządzeń elektronicznych lub z usługami dla elektroniki.

5. Kompetencje w zakresie kupowania podzespołów elektronicznych

Dwie trzecie czytelników Elektronika decyduje lub ma istotny wpływ na kupowanie podzespołów elektronicznych na potrzeby firmy

6. Kompetencje w zakresie decydowania o innych zakupach na potrzeby firmy

Aż 74% czytelników decyduje o kupnie innych towarów (poza podzespołami) na potrzeby firmy

Powyższe zestawienie powstało na bazie analizy statystycznej 1743 ankiet

 

World News 24h

piątek, 30 września 2016 17:11

Chinese smartphone maker OPPO has overtaken Apple for the first time to become the number two brand in India by sales value behind Samsung in August 2016. OPPO also clocked in a growth of 16 per cent in comparison to the previous month, Germany-based market research firm GFK said on Thursday.

więcej na: thenewsminute.com