wersja mobilna
Online: 699 Wtorek, 2017.05.23

Biznes

Premier Farnell ustanawia nowy standard w zakresie dostępności pomocy technicznej i wsparcia udzielanego projektantom i inżynierom elektronikom

środa, 17 sierpnia 2011 07:35

Nowy zespół specjalistów w dziale wsparcia technicznego współpracuje z globalną siecią dostawców i producentów podzespołów elektronicznych i korzystając z ich doświadczeń dostarcza klientom najlepsze wsparcie techniczne na rynku elektroniki. Nowa funkcjonalność usług zawiera teraz 24-godzinny czat na żywo (Live Chat) zapewniający bez przerwy klientom z całego świata dostęp do wiedzy inżynierów wsparcia technicznego firmy Premier Farnell.

W ramach ogólnej strategii rozwoju firmy zakładającej koncentrację uwagi i działań rozwojowych na potrzebach inżynierów elektroników, przenoszenia biznesu do internetu oraz intensyfikacji działań na rynkach wschodzących, firma Premier Farnell (LSE: pfl) poinformowała o dwóch nowych funkcjonalnościach, jakie uzupełniły jej ofertę globalnych usług.

Czynny 24 godziny na dobę czat na żywo oraz nowy zespół wsparcia technicznego wpisuje się w najnowsze i najbardziej istotne trendy technologiczne w zakresie rozwoju elektroniki, umacniając wiodącą na rynku pozycję firmy w jakości obsługi klienta i ustanawiając nowy standard jakości usług i poziom dbania o potrzeby klientów.

Wszyscy członkowie zespołu wsparcia technicznego są certyfikowanymi ekspertami w swoich dziedzinach i uczestniczą regularnie w szkoleniach organizowanych przez producentów podzespołów, dzięki czemu zachowują swoje wysokie kompetencje i mają aktualną wiedzę o rynku. Usługi wsparcia technicznego świadczone klientom przez Premier Farnell są wspólne dla całej grupy firm wchodzących w skład, a więc Newark, element14 i Farnell.

Zespół inżynierów współpracuje w skali globalnej z producentami i dostawcami komponentów elektronicznych, zapewniając klientom firmy jeden z najlepszych na rynku zakres usług wsparcia technicznego, bazujący na najlepszych doświadczeniach zawodowych.

Nowa internetowa usługa 24-godzinnego czatu na żywo pozwala na bezpośrednie łączenie się klientów z inżynierami zespołu wsparcia technicznego Farnella. Serwis uzupełnia istniejące dotychczas media kontaktowe, a więc tradycyjny system telefoniczny i pocztę e-mail, które przez cały czas są dostępne w wielu narodowych językach.

Potrzeba bezpośredniej komunikacji ze specjalistami i projektantami elektroniki najczęściej pojawia się w takich obszarach tematycznych, jak systemy embedded, w aparaturze pomiarowej, układach dużej mocy, technologii analogowej, podzespołach pasywnych i optoelektronicznych oraz elementach elektromechanicznych. Aktualnie z zespołem wsparcia technicznego firmy Premier Farnell kontaktuje się około 500 tysięcy osób rocznie, dzięki czemu oszczędzają oni wiele czasu i pieniędzy unikając błędnych decyzji i rozwiązań.

„Premier Farnell jest zobowiązany do dostarczania klientom najlepszych możliwych informacji i doświadczeń inżynierskich, nieustannej poprawy jakości usług i zwiększania ich zakresu, w tym także do nieustannej poprawy jakości świadczonego wsparcia technicznego. Takie działania umacniają naszą pozycję na rynku i znaczenie, jakie przywiązujemy dla współpracy z inżynierami na całym świecie”, powiedział David Shen, wiceprezes Premier Farnell i dyrektor marketingu technicznego.

„Nasi klienci mają teraz możliwość uzyskania dokładnych informacji technicznych na temat oferowanych produktów od zespołu wsparcia technicznego, gdziekolwiek będą, kiedykolwiek będą w takiej potrzebie i w bliskim im języku, co z pewnością przyczyni się do znacznej oszczędności czasu w projektowaniu i uruchamianiu układów elektronicznych. Live Chat rozszerza nasze możliwości wspierania produkcji i jest kolejnym po oprogramowaniu EAGLE CadSoft działaniem skierowanym dla pomoc w działaniach projektowych.”

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

wtorek, 23 maja 2017 08:00

China's bicycle-sharing market has been expanding, which will boost demand for IoT chips, according to MediaTek corporate VP JC Hsu. The bike-sharing market in China has already far exceeded MediaTek's original expectations, he added. Industry sources have said that China-based bike-sharing companies including Ofo, Mobike and Bluegogo have all used MediaTek's chip solutions in their IoT tracking devices for bicycles. Specializing in smartphone SoC chips, MediaTek has been aggressively developing its highly-integrated SoC offerings to include those for IoT applications including smart home and automotive, Hsu indicated.

więcej na: www.digitimes.com