wersja mobilna
Online: 625 Sobota, 2017.10.21

Biznes

Cyfrowy Polsat uruchamia LTE

środa, 31 sierpnia 2011 10:14

W wyniku pomyślnego zakończenia testów konsumenckich, w których udział wzięło prawie 2 tys. osób, Cyfrowy Polsat rozpoczyna sprzedaż usługi LTE umożliwiającej korzystanie z sieci z prędkością do 100Mb/s. Przeprowadzone przez operatora badania satysfakcji wykazały, że ponad 60%  testerów jest z niej zadowolona.

 

Oferta ma być adresowana głównie do obecnych i nowych klientów Cyfrowego Polsatu, ale również do młodszych ludzi z dużych miast, którzy nie byli dotychczas w centrum zainteresowania spółki.

Ponad 60% użytkowników osiągało maksymalne prędkości powyżej 11 Mb/s, a 75% - powyżej 5 Mb/s. Ponad 50% klientów generowało ruch nie większy niż 5 GB, a kolejne 33% od 5 do 20 GB. Pozytywnie oceniono wygodę korzystania z usługi, szybkość łącza oraz obsługę klienta – odpowiednio 7,6, 7,7 i 9,0 w skali 10-stopniowej.

Nawet początkowe kłopoty ze stabilnością łącza (ocena 5,4) nie odwiodły użytkowników od wystawienia bardzo dobrej oceny ogólnej - 6,8. Warto wspomnieć, że ponad 75% testerów nie posiadała dotychczas łącza szybszego niż 10 Mb/s, co oznacza, że Internet LTE był dla nich przez okres testów niewątpliwym skokiem jakościowym.

- Testy konsumenckie wypadły bardzo pomyślnie. Dzięki nim sprawne zdiagnozowaliśmy niedoskonałości usługi i mogliśmy podjąć odpowiednie działania, tak aby dzisiaj rozpocząć sprzedaż Internetu LTE. Nadal trwają prace nad optymalizacją sieci radiowej mające na celu zapewnienie wysokich parametrów usługi i możliwie najszerszego jej zasięgu - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

MP

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com