wersja mobilna
Online: 872 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Konkurs "Dzień z życia inżyniera" - wygraj iPada 2

środa, 14 grudnia 2011 08:26

Portal element14 zorganizował konkurs dla inżynierów elektroników, w ramach którego będą oni mogli podzielić się z internautami swoimi projektami. Aby wziąć udział w konkursie należy nagrać krótki 1-3-minutowy filmik pt. "Dzień z życia inżyniera" i zamieścić go na YouTube, a następnie należy przesłać link do filmu na adres: communitymanager@premierfarnell.com

Treść filmu może zawierać niemal wszystko, co dotyczy życia zawodowego inżyniera elektronika. Przykładowo, może być to fragment wideo blogu opisującego narzędzia, z jakimi na co dzień pracuje autor, może być to też opis sposobu rozwiązania jakiegoś problemu technicznego, czy nawet skrótowe przedstawienie dnia pracy w biurze.

Można również opowiedzieć o obserwowanych trendach rynkowo-technologicznych lub omówić zjawiska, które wydają się mieć największą szansę zrewolucjonizować elektronikę w najbliższym czasie. Nagradzana będzie przede wszystkim kreatywność, oceniana przez członków portalu element14.

Zwycięzca otrzyma nagrodę główną: iPada2. Ponadto, co tydzień spośród osób udzielających się w konkursie (zarówno uczestników, jak i osób komentujących i oceniających) losowany będzie laureat, który otrzyma zestaw upominków ufundowany przez element14.

Konkurs "A Day In the Life of an Engineer" trwa do 31 stycznia 2012 roku. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: element14.com/videochallenge.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com