wersja mobilna
Online: 536 Wtorek, 2017.01.17

Biznes

3 firmy telekomunikacyjne w czołówce rankingu polskich marek

środa, 21 grudnia 2011 09:02

W pierwszej dziesiątce rankingu najcenniejszych polskich marek w 2011 r. opublikowanym w grudniu przez dziennik Rzeczpospolita znalazły się trzy firmy telekomunikacyjne. Najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Telekomunikacja Polska, której prawie 50% akcji należy obecnie do France Telecom. Wartość marki wyceniona została przez dziennik na 1,8 mld zł.

Na drugim miejscu znalazł się Plus, warty według wyceny Rzeczpospolitej 1,2 mld zł. Trzecią najmocniejszą marką telekomunikacyjną jest Play, z wartością prawie jednego miliarda zł. Poza pierwszą dziesiątką według Rzeczpospolitej uplasowały się kolejno blueconnect, neostrada, Netia, Heyah i Multimedia.

 

Marcin Tronowicz

źródło: Rzeczpospolita

 

World News 24h

wtorek, 17 stycznia 2017 11:54

Microsoft Corp. and its competitors should eschew artificial intelligence systems that replace people instead of maximizing their time, Chief Executive Officer Satya Nadella said in an interview. "The fundamental need of every person is to be able to use their time more effectively, not to say, ‘let us replace you’," Nadella said in an interview at the DLD conference in Munich.

więcej na: www.bloomberg.com