wersja mobilna
Online: 680 Środa, 2017.05.24

Biznes

Nowi dyrektorzy w firmie Elhurt

poniedziałek, 16 stycznia 2012 12:53

Firma Elhurt informuje o zmianach, jakie nastąpiły w styczniu 2012 roku na stanowiskach Top Managementu spółki. Od nowego roku firma posiada dwóch dyrektorów handlowych. Ireneusz Pesta został Dyrektorem ds. Dystrybucji, a Jarosław Pitrus pełni funkcję Dyrektora ds. Produkcji.

Rozdzielenie działu handlowego na dwie równorzędne komórki handlowe nastąpiło ze względu na rosnącą liczbę klientów firmy oraz rozwój sprzedaży produkcji kontraktowej. Dyrektor ds. Dystrybucji będzie odpowiedzialny za sprzedaż dystrybucyjną z zakresu elektroniki i automatyki oraz za współpracę z dotychczasowymi i nowymi dostawcami firmy. Ireneusz Pesta pracuje w firmie Elhurt od 4 lat i wcześniej pełnił funkcję Kierownika Działu Zaopatrzenia oraz Zastępcy Dyrektora Handlowego. Jarosław Pitrus posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Handlowego w firmach z branży elektronicznej. Dyrektor ds. Produkcji będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży usług produkcji kontraktowej wraz z projektowaniem, zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych.

Powołanie dwóch osobnych działów handlowych to kolejny etap w życiu firmy Elhurt, która stawia sobie za zadanie dalszy wzrost standardów obsługi klienta, ekspansję na nowe rynki oraz rozwój działu projektowego. Firma zapowiada rok 2012 jako przełomowy, gdzie w odpowiedzi na wymagania rynku, dalej będzie intensyfikowała swoje działania w celu optymalizacji kosztów dla swoich klientów zarówno produkcyjnych jak i dystrybucyjnych.

Firma Elhurt istnieje na rynku od 1990 roku i swą działalność rozpoczęła od dystrybucji części elektronicznych. W 2000 roku firma zajęła się montażem na zlecenie, a od kilku lat produkcja jest realizowana przy wykorzystaniu własnego nowoczesnego parku maszynowego. Od 2010 roku firma posiada w ofercie również usługę projektowania, przedstawiając na rynku kompleksową ofertę związaną z produkcją kontraktową.

Michał Pieniążek

źródło: Elhurt

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 15:55

Chinese telecoms giant Huawei plans a global expansion into computers, it said on Tuesday, posing a fresh challenge to established PC players in a market that has suffered two years of falling sales volumes and pressure on margins. At a news conference in Berlin, the Shenzhen-based company introduced its first line-up of three personal computer models, including a 15.6-inch screen notebook, a 2-in-1 tablet and notebook hybrid and an ultra slim, metallic 13-inch notebook. Initially, Huawei plans to target the premium-priced consumer market, competing with Lenovo, HP and Dell, which together sell more than 50 percent of all PCs.

więcej na: www.reuters.com