wersja mobilna
Online: 446 Sobota, 2016.10.01

Biznes

Farnell jako jedyny w Europie wprowadza na magazyny złącza LED firmy JAE

piątek, 27 stycznia 2012 07:27

Farnell wprowadził do swojej oferty trzy nowe rodzaje złączy przeznaczonych do stosowania w tzw. "żarówkach" LED-owych. Producentem tych elementów jest firma JAE, która specjalizuje się w tego typu konstrukcjach. Na mocy podpisanego porozumienia, Farnell będzie przez 6 miesięcy nie tylko pierwszym, ale i jedynym europejskim dystrybutorem, na którego magazynach będą się znajdować złącza serii ES3.

Na rodzinę JAE ES3 składa się szereg złączy przeznaczonych do bezprzewodowego łączenia ze sobą płytek drukowanych, podłączania kabli do płytek oraz do zaciskania na przewodach. Ich głównym zastosowaniem jest łączenie płytek drukowanych, na których zamontowane są diody LED z modułami wyposażonymi w układy sterujące i zasilające LED-y.

Sposób konstrukcji złączy pozwala na wygodne używanie ich w lampach LED-owych tak, by nie ograniczały emisji światła. Co więcej, wszystkie złącza serii ES3 wytwarzane są z wytrzymałej i odpornej na wysokie temperatury żywicy. Pozwalają na przepływ prądu o natężeniu do 1 A i mogą pracować w zakresie temperatur od -40°C do + 105°C.

Warto dodać, że złącza ES3 są przystosowane do montażu powierzchniowego, a ich wysokość, po zamontowaniu, to jedynie 1,6 mm. Dzięki temu idealnie pasują do wielu aplikacji, w których kluczowe jest zachowanie niewielkich rozmiarów gotowego urządzenia. Biorąc pod uwagę fakt, że pozwalają na łączenie ze sobą płytek drukowanych bez wykorzystania kabli, pozwalają też skrócić czas montażu urządzeń elektrycznych i elektronicznych.

Nowe złącza uzupełniają niemałą już ofertę elementów do tworzenia systemów oświetleniowych opartych o diody LED, które oferowane są w sklepie internetowym Farnell. Więcej informacji na temat tego typu rozwiązań znaleźć można na specjalnej stronie poświęconej technice oświetleniowej.

 

World News 24h

piątek, 30 września 2016 17:11

Chinese smartphone maker OPPO has overtaken Apple for the first time to become the number two brand in India by sales value behind Samsung in August 2016. OPPO also clocked in a growth of 16 per cent in comparison to the previous month, Germany-based market research firm GFK said on Thursday.

więcej na: thenewsminute.com