wersja mobilna
Online: 862 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Samsung wygrał z Apple sprawę o tablet Galaxy w Niemczech

piątek, 17 lutego 2012 07:45

Sąd w Dusseldorfie nie przychylił się w lutym br. do wniosku Apple’a, aby zakazać sprzedaży tabletu Galaxy Samsunga. Po wprowadzeniu zakazu sprzedaży Galaxy Tab 10.1 na niemieckim rynku Samsung dokonał zmian projektowych w urządzeniach i zmienił nazwę tabletu na Galaxy Tab 10.1N.

Apple zaskarżył do sądu również zmodyfikowane urządzenie. Sąd rejonowy w Dusseldorfie zdecydował jednak, że zmiany projektu w wystarczający sposób pozwalają odróżnić Galaxy Taba od iPada i że tablet w nowej wersji można w Niemczech sprzedawać.

 

Marcin Tronowicz

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com