wersja mobilna
Online: 484 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Alcatel-Lucent zwiększa udział w rynku sieci bezprzewodowych

piątek, 27 kwietnia 2012 07:40

Firma badawcza Infonetics Research opublikowała dane o udziałach producentów w rynku bezprzewodowego sprzętu LAN, telefonów Wi-Fi i przełączników ethernetowych za czwarty kwartał 2011 r. Z raportu wynika, że Alcatel-Lucent - dostawca usług telekomunikacyjnych - zwiększył udział w rynku zarządzanego ethernetu o 5 proc. ze wzrostem przychodów rok do roku o 6 proc. w porównaniu z całym rynkiem, który wzrósł zaledwie o 1 proc. Jednocześnie spółka rozszerzyła swój zasięg na rynku bezprzewodowych sieci LAN do 32 proc.

- Nasz rosnący udział w rynku odzwierciedla coraz lepsze rozumienie i spełnianie potrzeb klientów. Jednym z kluczowych obszarów, w których staramy się zmienić dialog z klientami, jest ulepszenie bieżącej infrastruktury sieciowej w celu uwzględnienia zjawiska "przynoszenia własnych urządzeń" ("bring your own device", BYOD) do pracy - wyjaśnia Joseph Raccuglia, dyrektor Alcatel-Lucent Enterprise, Data and Security.

Alcatel-Lucent jest obecnie drugim największym dostawcą interaktywnych punktów dostępowych w regionie Azji i Pacyfiku. Według danych Infonetics Research Segment sprzętu bezprzewodowego wzrósł w 2011 r. o 24 proc.

źródło: Alcatel-Lucent Polska

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com