wersja mobilna
Online: 319 Poniedziałek, 2017.08.21

Biznes

Gazela Biznesu oraz tytuł Rynkowego Lidera Innowacji 2012 dla Lechpolu

środa, 02 maja 2012 07:35

Już po raz trzeci firma Lechpol znalazła się w gronie zdobywców Gazel Biznesu, czyli w rankingu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. Jednocześnie firma należy do najbardziej innowacyjnych w Polsce, a świadczy o tym tytuł Rynkowego Lidera Innowacji 2012 - Jakość, Kreatywność, Efektywność, który Lechpol otrzymał od magazynu Strefa Gospodarki oraz Dziennika Gazeta Prawna.

Jest to wyróżnienie dla przedsiębiorstw, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o najwyższą jakość swoich produktów, usług, wdrożonych standardów zarządzania oraz obsługi klienta. Wyróżnienia te uzupełniają szereg wcześniej przyznanych firmie nagród, m.in. tytuł Orła Biznesu w konkursie Mazowiecka Firma Roku, Diament 2010 magazynu Forbes, Certyfikat Wiarygodności Biznesowej 2010, a także odznaczenie w plebiscycie Wiktoria Mazowieckiego Znaku Jakości 2010 i Wiktoria Znak Jakości Przedsiębiorców 2011.

Firma Lechpol powstała w 1990 roku. Od początku istnienia specjalizuje się w dystrybucji części oraz urządzeń elektronicznych takich marek jak: Peiying, Cabletech, Sunker, Kemot, Vipow, Unit, M-LIFE, Dibeisi, Azusa, Quer, Kruger&Matz, Intex.

Tytuł Gazeli Biznesu nie przyznaje jury, firma sama musi na niego zapracować osiągając odpowiednie wyniki finansowe. Tym bardziej cieszę się z trzeciej z rzędu Gazeli Biznesu dla firmy Lechpol. Jest ona potwierdzeniem, że nasza firma jest solidna i wiarygodna dla naszych partnerów biznesowych, a przyjęta przez nas strategia rozwoju firmy podąża w dobrym kierunku - powiedział Prezes Lechpolu, Zbigniew Leszek – na zdjęciu z trofeum.

 

Firmy w artykule

World News 24h

niedziela, 20 sierpnia 2017 19:58

With Apple ready to launch its third-generation Apple Watch, Apple's overall smartwatch shipments are expected to rise to 4.5 million units in the fourth quarter and hit 15 million for the whole year 2017, according to sources from the upstream supply chain. The sources expect the volume to rise to 20 million units in 2018. Despite Apple Watch's strong performances, other vendors are seeing weakening demand for their wearable devices. Xiaomi and Fitbit are both seeing dropping sales for their smart bands, while smartwatch shipments from Samsung Electronics, LG Electronics, Huawei and Motorola remain weak.

więcej na: www.digitimes.com

Produkty