wersja mobilna
Online: 458 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Farnell element14 prezentuje zestaw deweloperski przeznaczony do tworzenia aplikacji oświetleniowych z diodami OLED

środa, 09 maja 2012 07:46

Podczas tegorocznej edycji wystawy Arc Show, która odbyła się w Business Design Centre w Londynie pomiędzy 29 lutego, a 1 marca, Farnell element14 jako jedyny zaprezentował nowy zestaw deweloperski przeznaczony do tworzenia aplikacji z oświetleniem OLED w oparciu o serię produktów Velve firmy Verbatim.

Farnell element14 jest pierwszym dystrybutorem, który wprowadził na swoje magazyny ten nowy zestaw. Tym samym poszerzył swoją ofertę różnorodnych półprzewodnikowych źródeł światła i technologii z nimi powiązanych, na którą składają się produkty począwszy od diod LED dużej mocy, poprzez moduły LED, zasilacze i systemy odprowadzania ciepła, a kończąc na układach optycznych i złączach.

Zestaw dostarczany jest w ochronnej obudowie, wraz z prostym w użytku oprogramowaniem. Umożliwia projektantom systemów oświetleniowych szybkie oszacowanie korzyści płynących z zastosowania oświetlenia OLED-owego w opracowywanych aplikacjach.

Do funkcji i cech zestawu należą między innymi:

  • możliwość dostrajania koloru emitowanego światła (RGB),
  • błyskawiczne reakcje paneli OLED na wprowadzane zmiany ustawień,
  • szerokie kąty emisji światła,
  • rewelacyjne odwzorowanie barw,
  • duża jasność.

Technologia OLED stanowi odpowiedź na szybko rosnące zapotrzebowanie na ekstremalnie cienkie i lekkie systemy oświetleniowe. Małe zużycie energii sprawia, że OLED-owe źródła światła świetnie sprawdzają się w urządzeniach przenośnych i zasilanych bateryjnie. Są też przyjazne dla środowiska, ze względu na lepsza skuteczność świetlną, a więc w konsekwencji, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com