wersja mobilna
Online: 673 Wtorek, 2017.10.24

Biznes

Panasonic poprawia pozycję w rankingu "Best Global Brands"

czwartek, 04 października 2012 10:04

W ostatnim roku wartość firmy Panasonic wzrosła o 14% i osiągnęła 5,765 mln dolarów. Dało to 65 pozycję w rankingu "Best Global Brands 2012". To najlepsze miejsce marki w historii rankingu. Dzięki polityce zrównoważonego rozwoju Panasonic znalazł się też na 6 miejscu listy najbardziej ekologicznych marek świata "2012 Best Global Green Brands Report".

Publikowany corocznie przez Interbrand ranking 100 najcenniejszych marek świata ma już 13-letnią historię. Panasonic poprawił pozycję w rankingu "Best Global Brands" w wyniku udostępniania szerokiej gamy nowoczesnych technologii energooszczędnych, a także dzięki prowadzeniu działań na rzecz odpowiedzialności społecznej oraz współpracy przy Igrzyskach Olimpijskich Londyn 2012. Ponadto celem japońskiego producenta jest zdobycie do 2018 r. tytułu najbardziej ekologicznego producenta elektroniki na świecie.

- W stosunku do ubiegłego roku udało nam się poprawić naszą pozycję w rankingu o cztery miejsca i jest to najwyższy wynik Panasonic w historii rankingu! Wśród japońskich firm, uwzględnionych w raporcie, Panasonic może pochwalić się drugim największym wzrostem po marce Nissan. To świetny wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę spowolnienie w gospodarce światowej, restrukturyzację firmy oraz kataklizmy naturalne w Japonii, które nie pozostały bez wpływu na nasze fabryki - mówił Ireneusz Smaga, prezes firmy Panasonic w obszarze Polski i krajów bałtyckich.

źródło: Panasonic

 

World News 24h

poniedziałek, 23 października 2017 20:03

Leti is about to kick off a new European Horizon 2020 project called ModulED to develop innovative electric drivetrains for electric vehicles. Coordinated by Leti, the three-year, €7.2 million project includes the companies BRUSA Elektronik AG, Punch Powertrain NV, ZG GmbH, Siemens, Efficient Innovation; universities RTWH Aachen University, Chalmers University and Eindhoven University of Technology, and Leti’s sister institute, Liten. The project leverages Leti’s expertise in wide-bandgap semiconductors and Liten’s knowhow in magnetic materials and simulation. It brings together 10 European research institutes and key members of the automotive-industry value chain and universities.

więcej na: www.electronicsweekly.com