wersja mobilna
Online: 607 Czwartek, 2017.06.22

Biznes

Farnell zainaugurował działalność centrum sprzedaży w Krakowie

wtorek, 23 października 2012 09:47

Farnell element14, dystrybutor elementów elektronicznych i produktów z zakresu utrzymania ruchu, dokonał wczoraj (22 października) oficjalnego otwarcia europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie. Pracuje w nim ponad 120 osób, które zajmują się obsługą klientów europejskich, świadcząc usługi telesprzedaży i telemarketingu.

W otwarciu oddziału uczestniczył Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell, oraz Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Firma Farnell element14 rozpoczęła pracę nad utworzeniem centrum w Krakowie w marcu bieżącego roku. Zespół zatrudnionych w nim osób składa się z przedstawicieli 24 narodowości, którzy współpracują z działami sprzedaży, obsługi klienta oraz e-commerce zlokalizowanymi w biurach firmy na Starym Kontynencie. Centrum zostało utworzone w Krakowie ze względu na rozwinięte szkolnictwo wyższe, możliwość znalezienia osób biegle posługujących się językami obcymi oraz atrakcyjność samego miasta.

"Dzięki witrynom transakcyjnym firmy Farnell element14 e-commerce stanowi obecnie 75% naszego biznesu w Europie. Aby w dalszym ciągu zwiększać naszą przewagę konkurencyjną stworzyliśmy krakowskie centrum w celu zapewnienia klientom jak najlepszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w świecie online zapewnienie wysokiej jakości kontaktu oraz osobista współpraca są niezwykle ważne dla naszych klientów. Otwarcie w Krakowie centrum sprzedaży dowodzi zaangażowania firmy Farnell element14 w zapewnienie elastycznych, wielokanałowych usług umożliwiających naszym klientom wybranie sposobu, w jaki dokonują zakupów i prowadzą z nami interesy." - powiedział podczas ceremonii otwarcia Kevin Yapp, dyrektor marketingu i strategii firmy Farnell.

Oddział telemarketingu odpowiedzialny za kontakty z klientami w Polsce

"Dzisiejsza ceremonia otwarcia uzupełnia wysoce pomyślnie rozpoczęty etap pracy krakowskiego centrum. Jestem dumna z naszego świetnego, nowego zespołu, który zapewnia wysokiej jakości usługi w standardzie, który sami wyznaczyliśmy. Wybór Krakowa był poprzedzony analizą ponad 30 różnych miast europejskich. Naszą decyzję tłumaczy imponująca, różnorodna, wielokulturowa i wielojęzyczna populacja wysoce utalentowanych pracowników. Fakt, że dobrze prosperująca polska gospodarka uniknęła głębokiej recesji - mającej wyraźny wpływ na większą część pozostałych krajów europejskich, stanowił dodatkowo czynnik skutecznie zachęcający ekspertów z innych krajów do przeniesienia się do Krakowa." - powiedziała Elaine Barnes, szef europejskiego centrum sprzedaży w Krakowie

Zdjęcia z krakowskiego centrum sprzedaży

Zbigniew Piątek

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

czwartek, 22 czerwca 2017 19:57

It might sound discouraging, but here it goes - according to analyst Timothy Arcuri of Cowen and Company, Apple still hasn't decided what fingerprint technology will utlimately end up in the new and coming iPhone. Mind you, we're less than three months away from this year's September keynote. If the rumor is true, this means the handset is anything but finalized. Thus, its retail launch could face a significant delay of as many as two months following the announcement. Confident in his information, Arcuri has taken the new iPhone out of Cowen's 46 million sales forecast for the third quarter of 2017.

więcej na: www.phonearena.com