wersja mobilna
Online: 456 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Semicon wytwarza szablony niklowe do SMT

poniedziałek, 03 grudnia 2012 07:45

Firma Semicon produkuje szablony niklowe wycinane laserowo oraz szablony elektroformowane, otrzymywane metodą elektrochemicznego osadzania niklu. Charakteryzują się one bardzo dużą twardością oraz lepszym uwalnianiem pasty lutowniczej z otworów w szablonie SMT. Technologia elektroformowania niklu umożliwia również produkcję szablonów o stopniowanej grubości.

Szablony do SMT są wytwarzane za pomocą urządzenia do cięcia laserowego nowej generacji G6060 firmy LPKF z ruchomą głowicą światłowodowego lasera impulsowego YAG. Starsze generacje urządzeń LPKF posiadają nieruchomy Laser YAG pompowany lampami ksenonowymi i ruchomy suport z wycinanym szablonem. Światłowodowy laser YAG umożliwia skupienie plamki laserowej do 20 μm. Układ mechaniczny przesuwu głowicy laserowej zapewnia dokładność i powtarzalność na poziomie ±2μm.

Lepsze skupienie wiązki lasera impulsowego i nowy układ napędu X-Y zapewnia dużą powtarzalność i dokładność cięcia. Urządzenie LPKF G6060 umożliwia cięcie otworów wg nowego algorytmu drogi wiązki laserowej, zapewniając ciągłość linii cięcia i brak trójkątnego "zadziora" w każdym otworze, charakterystycznego dla szablonów ciętych na maszynach starszej generacji. Urządzenie wyposażone jest w linię zasilaną sprężonym tlenem, co umożliwia cięcie grubych folii stalowych do 600 μm.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com