wersja mobilna
Online: 1423 Czwartek, 2017.09.21

Biznes

Więcej korzyści dla klientów Farnell element14 - rusza najlepszy w branży Program Lojalnościowy dla Firm

środa, 27 lutego 2013 07:45

Firma Farnell element14 zapowiedziała, że jej innowacyjny Program Lojalnościowy dla Firm, z nagrodami o wartości kilku milionów funtów, zostanie wprowadzony w kolejnym kraju europejskim - w Polsce. Do tej pory, w programie który miał premierę w czerwcu 2012 r., firma przeznaczyła na nagrody dla swoich stałych klientów 500 tys. funtów. Teraz na zakupach dokonanych w ramach programu polscy klienci mogą zyskać nawet 40 tys. zł.

Nagrody w programie to nie tylko wyjątkowe oferty oraz promocje produktów i usług. Wśród nagród są również kupony Farnell element14, które można wykorzystać na zakupy produktów z bogatego asortymentu 500 tys. pozycji oraz oferty wyjazdów integracyjnych dla pracowników firm. Nagrody można także przekazać na cele charytatywne, na konta największych krajowych i międzynarodowych organizacji pożytku publicznego.

Od stycznia br., kiedy program został wprowadzony we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Irlandii, w ciągu dwóch tygodni odnotowano już ponad 3000 rejestracji stałych klientów, których łączne zakupy w portalu przekraczają równowartość 15 milionów funtów rocznie.

- Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom z Polski nową edycję Programu Lojalnościowego dla Firm. Nowa wersja programu, w której przewidziane są zarówno nagrody, jak i wyjątkowe oferty i promocje, została opracowana pod kątem potrzeb naszych klientów - to oni są dla nas najważniejsi - mówił Alan Paterson, dyrektor marketingu w Farnell element14.

- Rejestracja dotychczasowych i nowych klientów w programie lojalnościowym odbywa się w tempie jeden klient na minutę. Motywuje to nas do jeszcze większych starań, aby zapewnić klientom jak najwięcej korzyści w programie oraz stworzyć warunki sprzyjające owocnej, długoterminowej współpracy. W związku z planowanym rozwojem firmy zamierzamy przeznaczyć w tym roku ponad 2 miliony GBP na nagrody. Zapraszamy do współpracy nowych klientów.

Natalie Harper, dyrektor ds. rozwoju w firmie Innovative Physics, powiedziała - Udział w programie lojalnościowym przyniósł firmie Innovative Physics wiele korzyści. Naszą nagrodą w programie były kupony na kwotę 250 funtów, dzięki którym mogliśmy uzupełnić wyposażenie nowej pracowni projektowej. Uczestnictwo w programie przyniosło nam również wymierne korzyści w prowadzonej przez nas działalności. Dzięki kontaktom nawiązanym w trakcie realizacji jednej z nagród w programie udało się nam poszerzyć sieć naszych dostawców.

Wprowadzenie Programu Lojalnościowego dla Firm to, po utworzeniu w zeszłym roku w Krakowie nowego centrum telesprzedaży i telemarketingu, kolejny etap strategicznych działań Farnell element14 w Europie Wschodniej. Centrum zapewnia najlepszą w swojej klasie obsługę dotychczasowych i nowych klientów firmy z całej Europy, w 22 językach. Centrum stanowi część strategicznej inwestycji Farnell element14 i powstało z myślą o świadczeniu najwyższej jakości, wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów.

Kolejna edycja Programu Lojalnościowego dla Firm będzie wprowadzana w krajach europejskich w lutym i marcu. Aby wziąć udział w programie klienci muszą się zarejestrować na stronie www.thepowercircuit.com.

źródło: Farnell element14

 

World News 24h

czwartek, 21 września 2017 16:00

As the US, Europe, Japan and China have drawn up or will draw up regulations concerning autonomous driving, global demand for LiDAR sensors, key to fusion of sensors use in autonomous driving, is expected to soar over the next 10 years, according to industry sources. While there are five levels of autonomous driving according to definition by US National Traffic Safety Administration, current ADAS only offers partial control of running speed and direction. Control at higher levels, accurate judgment and ability to handle complicated situations have to rely on LiDAR sensors.

więcej na: www.digitimes.com