wersja mobilna
Online: 444 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Renesas rozszerza dystrybucyjną sieć w Rosji

czwartek, 21 marca 2013 07:52

Firma Renesas Electronics Europe intensyfikuje budowę sieci sprzedaży w Rosji i innych krajach WNP. Nowym dystrybutorem Renesas została firma PT Electronics, mająca siedzibę w Sankt Petersburgu. Od chwili założenia w 1992 r. uruchomiła wiele biur w całej Rosji i stała się jednym z pięciu największych dystrybutorów komponentów elektronicznych w regionie. Renesas przydzielił firmie PT Electronics kadrowe zasoby techniczno-handlowe w celu wsparcia rosyjskojęzycznej sprzedaży i pomocy technicznej.

Z zespołem ponad 200 specjalistów PT Electronics skupia się na prowadzeniu sprzedaży mikrokontrolerów Renesas, urządzeń analogowych i urządzeń mocy oraz produktów pamięciowych. Promocyjne i sprzedażowe działania będzie koncentrować na zagadnieniach dotyczących sterowania silnikami, oświetlenia oraz bezpieczeństwa aplikacji.

- Jako jeden z wiodących dystrybutorów elektroniki w Rosji i WNP jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Renesas - światowym liderem dostawców mikrokontrolerów - powiedział Alexander Błochin, wiceprezes marketingu w PT Electronics. - Szeroki zakres wysokiej jakości komponentów pozwoli nam zwiększyć sprzedaż na tym obiecującym rynku - z korzyścią dla obu naszych firm.

- Cieszymy się, że jako nowy dystrybutor w Rosji zwyciężyła firma PT Electronics - powiedział Guido Schreiner, manager sprzedaży Renesas. - Jest jedną z najlepszych marek w dystrybucji części elektronicznych z ponad 2 tys. klientów w krajach WNP. Dla Renesas to kamień milowy w zakresie agresywnej ekspansji na rynku rosyjskim i w obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw.

źródło: Renesas
na zdjęciu: Guido Schreiner - Renesas Electronics i Aleksander Błochin - PT Electronics

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com