wersja mobilna
Online: 521 Sobota, 2017.07.22

Biznes

Mouser i ADI zawarły globalną umowę dystrybucyjną

piątek, 10 maja 2013 07:47

Firma Mouser Electronics poinformowała o podpisaniu, obejmującej cały świat, umowy dystrybucyjnej z Analog Devices Inc. Umowa obejmuje pełną ofertę produktów ADI, w tym konwertery danych, wzmacniacze, czujniki MEMS, DSP, RF oraz narzędzia zarządzające ICS. Całe portfolio produktowe Analog Devices oraz asortyment firmy Mouser, obejmujący szeroki zakres przetworników analogowo-cyfrowych i cyfrowo-analogowych, uzupełnione zostanie o narzędzia do projektowania i dokumentacji.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z globalnego partnerstwa między Mouser i ADI. Połączenie czołowej pozycji ADI w zakresie wysokiej jakości produktów analogowych z naszym globalnym zasięgiem umożliwi inżynierom na całym świecie pozyskiwanie najnowszych technologii z jednego autoryzowanego źródła - mówił Glenn Smith, prezes i dyrektor generalny Mouser Electronics.

Mouser oferuje klientom 19 globalnych centrów wsparcia oraz najnowsze i najbardziej zaawansowane technologicznie komponenty do ich projektów. Internetowy serwis firmy Mouser Electronics jest aktualizowany codziennie i umożliwia wyszukiwanie ponad 10 milionów produktów. Serwis mouser.com udostępnia również pierwszy interaktywny katalog, karty danych, wzorcowe projekty specjalistycznych dostawców, noty aplikacyjne, informacje techniczne i narzędzia do projektowania.

źródło: Mouser

 

Prezentacje firmowe

World News 24h

sobota, 22 lipca 2017 12:00

Wearable players originally had high expectations about emerging IT applications, but several have started changing their strategies as most are seeing weak sales from the product line. Wearable brand vendor Jawbone has recently begun a liquidation process as its sales saw trouble picking up, and may completely phase out of the market eventually. Intel also aggressively planned its wearable product business previously, but the CPU giant has already shifted its focus and has not given any major updates for a while.

więcej na: www.digitimes.com