wersja mobilna
Online: 734 Czwartek, 2017.03.23

Biznes

Duże zainteresowanie wystawców tegoroczną edycją targów ENERGETAB

piątek, 24 maja 2013 07:44

Tegoroczne Międzynarodowe Targi Energetyczne ENERGETAB 2013 odbędą się w dniach od 17 do 19 września. Targi w Bielsku-Białej są od wielu już lat największą prezentacją urządzeń dla branży elektroenergetycznej w Polsce. W ubiegłorocznej, jubileuszowej 25-tej edycji targów wzięło udział 720 wystawców z kilkunastu krajów europejskich oraz Chin. Tegoroczne targi zapowiadają się także bardzo interesująco.

Organizatorzy praktycznie kończą przyjmowanie zgłoszeń wystawców, gdyż ponad 90% terenów ekspozycyjnych zostało już przez nich zarezerwowanych. Wśród nich znajdujemy wielu dobrze znanych na krajowym rynku dostawców najbardziej zaawansowanych technologicznie maszyn, urządzeń i aparatów, służących niezawodnemu dostarczaniu energii elektrycznej. Zgłosiło się też wiele nowych firm, chcących zademonstrować na targach najnowsze rozwiązania, szczególnie związane z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii czy podniesieniem efektywności energetycznej, wytwarzania bądź użytkowania energii.

Jak zwykle targom towarzyszyć będą seminaria i prezentacje, w tym firm, które podczas targów Energetab planują specjalne spotkania z klientami dla uczczenia obchodzonych w tym roku jubileuszy. Emocji nie zabraknie też podczas ogłaszania rezultatów prestiżowego konkursu targowego.

Generalnym Partnerem targów jest ponownie TAURON Polska Energia. Aktualne informacje o targach Energetab publikowane są na stronie internetowej energetab.pl.

 

World News 24h

środa, 22 marca 2017 20:08

Nokia and Facebook are setting speed records under the sea. The two companies revealed the results of multiple field trials of their 5,500-kilometer submarine cable between New York and Ireland, saying that the cable used new probabilistic constellation shaping from Nokia Bell Labs and shaped 64-QAM, setting a spectral efficiency record of 7.46 b/s/Hz and boosting the system’s capacity by nearly 2.5 times.

więcej na: www.adweek.com