wersja mobilna
Online: 454 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Firma AMD zaprezentowała nowe procesory mobilne APU

piątek, 24 maja 2013 11:25

Kalifornijski producent zaprezentował 23 maja 2013 r. trzy rodzaje procesorów APU Serii A oraz Serii E, które wprowadza do swojej linii produktów. Nowe układy APU tj. Accelerated Processing Unit - Układy Przyspieszonego Przetwarzania, to rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb dzisiejszego rynku komputerowego, które ponadto charakteryzują się znacznym wzrostem wydajności i sprawności energetycznej, a także pakietem łączącym unikalne doznania, możliwości w grach i doskonałą grafikę.

Nowe procesory APU zostały zaprojektowane tak, aby skutecznie zrównoważyć rosnące potrzeby szerokiego grona użytkowników komputerów przenośnych. Są one już dostępne u czołówki producentów komputerów na świecie, w tym także w produktach ogłoszonych podczas prezentacji AMD przez firmy Acer i HP. Wszystkie procesory APU firmy AMD są zaprojektowane, aby zapewnić użytkownikom najlepsze wrażenia w czasie korzystania z komputera spośród tych, które mają dzisiaj największe znaczenie dla konsumenta.

Zaprezentowane nowe procesory mobilne APU:

  • AMD - procesor APU klasy Mainstream o dotychczasowej nazwie kodowej "Kabini"procesory APU klasy Elite Mobility o dotychczasowej nazwie kodowej "Temash" - pierwsze na świecie 28-nanometrowe, czterordzeniowe procesory APU, wykonane w architekturze x86 w postaci układu SoC (system-on-a-chip) i przeznaczone dla małych, dotykowych notebooków, tabletów i komputerów hybrydowych o wielkości 13 cali i mniejszych;
  • procesory APU klasy Mainstream o dotychczasowej nazwie kodowej "Kabini" - pierwsze i jedyne czterordzeniowe rozwiązanie SoC x86 dla podstawowej klasy laptopów oraz małych, dotykowych notebooków;
  • nowe wersje procesorów APU klasy Elite Performance o niskim poborze energii, o dotychczasowej nazwie kodowej "Richland", oferujące najlepsze możliwości graficzne i obliczeniowe dla ultracienkich notebooków z segmentu premium.

źródło: AMD

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com