wersja mobilna
Online: 740 Sobota, 2017.10.21

Biznes

Agilent Technologies zdobywa nagrodę Global Growth Leadership

wtorek, 30 lipca 2013 07:47

Firma Agilent Technologies otrzymała od Frost & Sullivan nagrodę Global Growth Leadership w dziedzinie oscyloskopów. Przeprowadzona przez Frost & Sullivan niezależna analiza rynku oscyloskopów wskazała na duży wzrost pozycji rynkowej firmy Agilent w ciągu ostatnich dwóch lat, znacznie przekraczający wskaźniki dla pozostałych uczestników rynku. W tym samym okresie czasu firmy konkurencyjne albo traciły swoje udziały rynkowe, albo nie rosły one z podobną dynamiką.

- Jesteśmy naprawdę zadowoleni z otrzymanego wyróżnienia. Światowy rynek oscyloskopów jest dziś niezwykle konkurencyjny. Czujemy zobowiązanie do dostarczania innowacyjnych produktów najwyższej jakości, jednocześnie stale reagując na potrzeby klientów. To właśnie dlatego, począwszy od 2002 roku inżynierowie uczynili Agilent najszybciej rozwijającym się producentem oscyloskopów na świecie - powiedział Jay Alexander, wiceprezes i dyrektor generalny oddziału oscyloskopów i protokołów komunikacyjnych Agilent Technologies.

W ciągu ostatnich trzech lat firma Agilent poczyniła znaczące postępy w dziedzinie oscyloskopów. Jej udział rynkowy wzrósł w tym czasie o 8,5%. Wszystkie produkowane przez Agilent oscyloskopy, począwszy od wersji ekonomicznych po modele najwyższej klasy są objęte 3-letnią gwarancją. Informacje dotyczące kompletnej oferty urządzeń firmy Agilent są dostępne pod adresem www.agilent.com/find/Oscilloscopes.

źródło: AM Technologies

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com