wersja mobilna
Online: 454 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Sharp z firmą TFF wprowadzi uliczne oświetlenie LED

czwartek, 01 sierpnia 2013 07:47

Firma Sharp Electronics Eastern Europe rozpoczęła współpracę ze spółką Technology for the Future (TFF SA) w dziedzinie oświetlenia ulicznego LED. TFF - dawniej Torell SA - jest wieloletnim partnerem biznesowym japońskiego producenta, a teraz będzie wyłącznym dystrybutorem jego produktów z kategorii "LED street lighting". Dotychczas najszersza oferta Sharpa w zakresie oświetlenia LED kierowana była na rynek japoński i amerykański. Od 2013 roku produkty oświetlenia ulicznego LED Sharp dostępne będą także w Europie Środkowej i Wschodniej.

Doświadczenie firmy Sharp w dziedzinie LED sięga lat sześćdziesiątych, rozpoczęto wówczas intensywne prace badawcze nad tą technologią. Masową produkcję diod LED Sharp uruchomił w 1972 roku. W następnych latach stopniowo udoskonalano kolejne produkty. Znalazły one zastosowanie przede wszystkim w telewizorach Sharp oraz jako podzespoły w pozostałych urządzeniach marki oraz innych producentów elektroniki. W 2008 roku Sharp wprowadził do sprzedaży swoje pierwsze produkty z kategorii oświetlenia LED. Dziś w ofercie firmy znajduje się szereg produktów LED Lighting do wnętrz i zastosowań przemysłowych oraz instalacji ulicznych.

źródło: Sharp

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com