wersja mobilna
Online: 519 Niedziela, 2017.05.28

Biznes

SEMICS - certyfikowany dystrybutor Degsona - rozszerzył ofertę wtykowych złączy zaciskowych

piątek, 04 października 2013 09:31

Odpowiadając na rosnące potrzeby rynku firma rozszerzyła ofertę w zakresie wtykowych złączy zaciskowych o rastrach 3,50 mm, 3,81 mm, 5,0 mm i 5,08 mm znacznie skracając tym samym czas realizacji dostaw. Dystrybutor oferuje szybkie dostawy i wsparcie techniczne, a także dobór odpowiedników złączy innych producentów, np. Phoenix Contact, Wago, Sauro, Stelvio. Zamówienia można składać poprzez elektroniczną platformę zakupową www.sklepsemics.pl lub kontakt mailowy semics@semics.pl.

Rodzina wtykowych złączy zaciskowych 15EDG, 2EDG Degsona.

Wtykowe listwy zaciskowe to zwyczajowa nazwa popularnych złączy wtyk-gniazdo służących do podłączania sygnałów do układów elektronicznych. Duża popularność jaką zyskały w ciągu ostatnich lat wtykowe listwy zaciskowe stanowi ważną pozycję w ofercie Degsona. Ten typ złączy jest dzisiaj produkowany z klasycznym zaciskiem śrubowym, ale także z zaciskiem sprężynowym, niewymagającym narzędzi do mocowania przewodu. Bogaty asortyment zawiera złącza proste i kątowe, do montażu THT i SMT. Złącza takie zawierają szereg udogodnień takich jak elementy prowadzące zabezpieczające przed złym połączeniem, oznaczniki, pola probiercze, blokady uniemożliwiające rozłączenie, packi mocujące przewody.

Oferta Degsona

Firma Degson to przykład producenta dalekowschodniego który w ostatnich latach postawił na bycie silnym graczem na światowym rynku złączy terminal-block. Elementy te można uznać w tym przypadku za przejaw specjalizacji. Silną pozycję w ofercie tego wytwórcy są wtykowe złącza z zaciskami śrubowymi dla przewodów o rozmiarach od 0,08 mm² do 16 mm²  o rastrach 3,50 mm, 3,81 mm, 5,0 mm, 5,08 mm, 7,5 mm, 7,62 mm.

źródło: Semics

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

Firmy w artykule

World News 24h

niedziela, 28 maja 2017 11:55

Lenovo Group chairman and chief executive Yang Yuanqing told Reuters the company's China business reorganization will not affect its mobile business on the mainland. Yang, speaking after the company reported a return to profit for the year to March, said the company will keep its Lenovo-Motorola dual-brand strategy for it mobile business despite a widening loss. "We will never phase out Lenovo," Yang said.

więcej na: www.reuters.com