wersja mobilna
Online: 588 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

Technologiczni giganci i wiodące laboratoria przyłączają się do Fundacji HSA

czwartek, 14 listopada 2013 12:39

Fundacja Heterogeneous System Architecture ogłosiła dodanie nowych członków, wśród których znajdują się potentaci z listy Fortune 500, innowatorzy w zakresie oprogramowania, dostawcy zaawansowanych technologii krzemowych oraz czołowe instytuty badawcze. Do udziału w rozwijaniu obliczeń heterogenicznych przystąpili niedawno Oracle, Broadcom, Oak Ridge National Laboratory oraz Huawei. Wspierani będą przez członków założycieli fundacji, takich jak AMD, ARM, Imagination Technologies, MediaTek, Qualcomm, Samsung i Texas Instruments.

- Przystąpienie do Fundacji HSA stanowi kolejny krok w kierunku szerokiego udostępnienia heterogenicznych obliczeń, jak również wprowadzenia nowego serwera i paradygmatów programowania w chmurze. Nasza współpraca z Fundacją HSA pomoże zapewnić programistom Java możliwość przyspieszania GPU i zbadać jak Wirtualna Maszyna Javy (JVM) może zostać rozszerzona w celu umożliwienia aplikacjom wykorzystywania obliczeń heterogenicznych - powiedział Nandini Ramani, wiceprezes ds. rozwoju Java Platform w firmie Oracle.

- W mniej niż sześć miesięcy, więcej niż tuzin firm reprezentujących elitę branży zadeklarowało swoje poparcie dla rozwijania standardu HSA. Rozwój otwartego środowiska programistycznego fundacji pomoże zapoczątkować epokę bezprecedensowych doświadczeń użytkowników w zakresie poprawy zarządzania danymi w chmurze, transmisji strumieniowej oraz bezpieczeństwa - mówił Phil Rogers, prezes Fundacji HSA.

źródło: HSA Foundation

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com