wersja mobilna
Online: 439 Poniedziałek, 2016.12.05

Biznes

Farnell element14 podsumowuje rok działalności krakowskiego centrum sprzedaży

czwartek, 05 grudnia 2013 07:47

Europejskie centrum sprzedaży firmy Farnell element14 działa wprawdzie już od sierpnia 2012 roku, ale dopiero niedawno minęła rocznica od jego oficjalnego otwarcia. Przedstawiciele krakowskiego oddziału, który zajmuje się m.in. usługami w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego, mówią o ostatnim roku jako o bardzo udanym, zarówno pod względem sprzedaży, jak też rozwoju relacji z klientami.

Początki prac nad utworzeniem polskiego centrum obsługi klientów w Krakowie datują się na marzec 2012 roku, kiedy na ten temat rozmawialiśmy również z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży Farnell element14 w Europie. Obecnie w biurze pracuje 125 osób, które obsługują klientów w 23 językach obcych i blisko współpracują z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce w ramach innych placówek w Europie.

- Krakowski oddział jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie. Jego wybór poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni - mówiła Elaine Barnes, pełniąca w firmie funkcję Head of Commercial Centres and Quoting Europe.

Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Obejmuje to m.in. obniżanie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszanie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym mogą zbierać punkty dające zniżki podczas kolejnych zakupów w firmie Farnell element14.

Jakub Binda - Regional Sales Manager Farnell element14Jakub Binda

Regional Sales Manager

Miniony rok wiele nas nauczył o specyfice zarządzania w ramach globalnego łańcucha dostaw. Wyniesione doświadczenie chcemy przełożyć na nasze relacje z klientami i w tym celu sukcesywnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają ułatwić korzystanie z naszej oferty. W 2014 roku kluczowe będzie dla nas kontynuowanie inwestycji w zakresie rozbudowy asortymentu i oferty skierowanej do klientów zamawiających średnie i duże ilości produktów.

 

Europejskie centrum sprzedaży Farnell element14 działa od sierpnia 2012 roku

 

World News 24h

niedziela, 04 grudnia 2016 20:04

German engineering group Siemens is not planning any more big purchases of industrial software makers, a person close to the company told Reuters. "We are pretty much done building the house of industry digitalization," the source said. Siemens has bought a dozen software companies over the past 10 years, mostly in the United States, spending close to 9 billion euros to keep pace with changes to manufacturing technology.

więcej na: www.reuters.com