wersja mobilna
Online: 1284 Piątek, 2017.09.22

Biznes

Farnell element14 podsumowuje rok działalności krakowskiego centrum sprzedaży

czwartek, 05 grudnia 2013 07:47

Europejskie centrum sprzedaży firmy Farnell element14 działa wprawdzie już od sierpnia 2012 roku, ale dopiero niedawno minęła rocznica od jego oficjalnego otwarcia. Przedstawiciele krakowskiego oddziału, który zajmuje się m.in. usługami w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego, mówią o ostatnim roku jako o bardzo udanym, zarówno pod względem sprzedaży, jak też rozwoju relacji z klientami.

Początki prac nad utworzeniem polskiego centrum obsługi klientów w Krakowie datują się na marzec 2012 roku, kiedy na ten temat rozmawialiśmy również z Robertem Rospędzihowskim, dyrektorem sprzedaży Farnell element14 w Europie. Obecnie w biurze pracuje 125 osób, które obsługują klientów w 23 językach obcych i blisko współpracują z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce w ramach innych placówek w Europie.

- Krakowski oddział jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie. Jego wybór poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni - mówiła Elaine Barnes, pełniąca w firmie funkcję Head of Commercial Centres and Quoting Europe.

Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Obejmuje to m.in. obniżanie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszanie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym mogą zbierać punkty dające zniżki podczas kolejnych zakupów w firmie Farnell element14.

Jakub Binda - Regional Sales Manager Farnell element14Jakub Binda

Regional Sales Manager

Miniony rok wiele nas nauczył o specyfice zarządzania w ramach globalnego łańcucha dostaw. Wyniesione doświadczenie chcemy przełożyć na nasze relacje z klientami i w tym celu sukcesywnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają ułatwić korzystanie z naszej oferty. W 2014 roku kluczowe będzie dla nas kontynuowanie inwestycji w zakresie rozbudowy asortymentu i oferty skierowanej do klientów zamawiających średnie i duże ilości produktów.

 

Europejskie centrum sprzedaży Farnell element14 działa od sierpnia 2012 roku

 

World News 24h

czwartek, 21 września 2017 19:48

Seagate Technology and Tencent Technology signed a Strategic Partnership Memorandum of Understanding for cooperation in the field of information technology. Tencent will regard Seagate as a key supplier of storage solutions, and Seagate will treat Tencent as a Strategic Partner and set up a special service team for Tencent. Also, within the duration of the MOU, both companies will carry out an all-round and in-depth cooperation covering product, technology, and jointly impel the development of the market.

więcej na: en.ctimes.com.tw