wersja mobilna
Online: 512 Poniedziałek, 2017.06.26

Biznes

Conrad poszerza ofertę o 2300 produktów Hammond Manufacturing

środa, 11 grudnia 2013 12:26

Firma Conrad zapowiedziała znaczne poszerzenie swojego asortymentu obudów. Po dołączeniu ponad 2300 nowych produktów zaoferuje klientom kompletny asortyment obudów marki Hammond, który obejmuje niemal 2800 pozycji. Obudowy jednego z wiodących producentów osłon do urządzeń elektrycznych i elektronicznych mogą być wykorzystywane w celu zabezpieczenia elektroniki przemysłowej zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń.

Hammond Manufacturing dostarcza obudowy wykonane z tworzywa sztucznego bądź z aluminium, w wielu kolorach i rozmiarach, co umożliwia dobór optymalnego produktu spełniającego indywidualne wymagania. Obudowy opisane są kodem IP informującym o ochronie przed czynnikami środowiskowymi, co oznacza, że produkty marki Hammond mogą być używane we wnętrzach i w warunkach zewnętrznych. Sprawdzają się także w zastosowaniach mobilnych.

- Hammond Manufacturing ma długą i pełną sukcesów historię dostarczania do wielu krajów na całym świecie odpowiednich rozwiązań z zakresu obudów do urządzeń elektrycznych i elektronicznych. Klienci firmy Conrad, poprzez łatwy dostęp do pełnej oferty produktów marki Hammond, mają możliwość zakupu obudów spełniających wymagania zarówno w zakresie produkcji małoseryjnej, jak i prototypowej - komentował Peter Müller, Product Manager w firmie Conrad Electronic.

źródło: Conrad Electronic

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 25 czerwca 2017 19:50

The International Olympic Committee and Intel have announced a long-term technology partnership at an official signing ceremony in New York with IOC President Thomas Bach and Intel CEO, Brian Krzanich. Intel will join The Olympic Partner worldwide sponsorship program, becoming a Worldwide TOP Partner through 2024. The Olympic Games offer an unparalleled global platform to showcase what Intel technology can do to transform the future of sports.

więcej na: www.digitimes.com