wersja mobilna
Online: 574 Sobota, 2017.10.21

Biznes

Jason Chen prezesem Acera

środa, 08 stycznia 2014 07:50

Z dniem 1 stycznia stanowisko prezesa oraz globalnego CEO firmy Acer objął Jason Chen - zastąpił na tym stanowisku J.T. Wanga, który w grudniu odszedł z firmy. Głównym zadaniem nowego prezesa będzie przeprowadzenie Acera przez planowane zmiany. Jason Chen wejdzie w poczet członków komitetu przemian i będzie odpowiedzialny za opracowywanie inicjatyw zmian. Do jego kompetencji należeć będzie również wspomaganie komunikacji pomiędzy zarządem i zespołem zarządzania.

- Jason jest doskonałym managerem z ogromnym doświadczeniem. Jego szerokie perspektywy i chęć podejmowania wyzwań sprawiają, że naszym zdaniem jest to idealna osoba do przeprowadzenia nas przez okres zmian w firmie. Jesteśmy w pełni zgodni w zakresie strategii i rozwoju firmy Acer - powiedział przewodniczący zarządu Acer, Stan Shih, który będzie pracował też jako przewodniczący komitetu przemian.

Janson Chen pracował wcześniej w TSMC - od 2005 r. na stanowisku wiceprezesa ds. rozwoju firmy, a od 2008 r. zajmował stanowisko starszego wiceprezesa ds. międzynarodowej sprzedaży i marketingu.  W latach 1988-1991 Jason Chen pracował dla IBM na Tajwanie, a w latach 1991-2005 był związany z firmą Intel. Dołączył do Intela jako kierownik sprzedaży w Tajwanie, następnie został regionalnym kierownikiem sprzedaży w Chinach. Później awansował na wiceprezesa i głównego kierownika regionu Azji Pacyficznej. Z czasem Chen został wiceprezesem grupy sprzedaży i marketingu w centrali firmy w Stanach Zjednoczonych. Jason Chen urodził się w 1961 r.

źródło: Acer

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com