wersja mobilna
Online: 864 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Jason Chen prezesem Acera

środa, 08 stycznia 2014 07:50

Z dniem 1 stycznia stanowisko prezesa oraz globalnego CEO firmy Acer objął Jason Chen - zastąpił na tym stanowisku J.T. Wanga, który w grudniu odszedł z firmy. Głównym zadaniem nowego prezesa będzie przeprowadzenie Acera przez planowane zmiany. Jason Chen wejdzie w poczet członków komitetu przemian i będzie odpowiedzialny za opracowywanie inicjatyw zmian. Do jego kompetencji należeć będzie również wspomaganie komunikacji pomiędzy zarządem i zespołem zarządzania.

- Jason jest doskonałym managerem z ogromnym doświadczeniem. Jego szerokie perspektywy i chęć podejmowania wyzwań sprawiają, że naszym zdaniem jest to idealna osoba do przeprowadzenia nas przez okres zmian w firmie. Jesteśmy w pełni zgodni w zakresie strategii i rozwoju firmy Acer - powiedział przewodniczący zarządu Acer, Stan Shih, który będzie pracował też jako przewodniczący komitetu przemian.

Janson Chen pracował wcześniej w TSMC - od 2005 r. na stanowisku wiceprezesa ds. rozwoju firmy, a od 2008 r. zajmował stanowisko starszego wiceprezesa ds. międzynarodowej sprzedaży i marketingu.  W latach 1988-1991 Jason Chen pracował dla IBM na Tajwanie, a w latach 1991-2005 był związany z firmą Intel. Dołączył do Intela jako kierownik sprzedaży w Tajwanie, następnie został regionalnym kierownikiem sprzedaży w Chinach. Później awansował na wiceprezesa i głównego kierownika regionu Azji Pacyficznej. Z czasem Chen został wiceprezesem grupy sprzedaży i marketingu w centrali firmy w Stanach Zjednoczonych. Jason Chen urodził się w 1961 r.

źródło: Acer

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com