wersja mobilna
Online: 479 Piątek, 2017.06.23

Biznes

Agilent wydzieli nową firmę przejmującą oddział pomiarów elektronicznych

piątek, 10 stycznia 2014 07:48

Agilent Technologies ogłosił nazwę nowej firmy z sektora pomiarów elektronicznych, której wydzielenie z dotychczasowej struktury zaplanowano na początek listopada 2014. Będzie to Keysight Technologies. Działalność Keysight będzie skoncentrowana wyłącznie na pomiarach elektronicznych i obsłudze klientów korzystających z aparatury testowej i pomiarowej. Proces transformacji zostanie sfinalizowany na początku listopada 2014 r.

Oddział pomiarów elektronicznych firmy Agilent jest światowym dostawcą aparatury testowej i pomiarowej, utrzymującym pozycję lidera w segmentach bezprzewodowej transmisji danych, lotnictwa i przemysłu obronnego oraz przemysłowym, komputerowym i półprzewodnikowym. Nowa firma przejmie całe obecne portfolio z zakresu pomiarów elektronicznych wraz z największym obecnie w przemyśle pomiarowym działem sprzedaży i wsparcia. Keysight stanie się samodzielną firmą z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, zatrudniającą 9500 pracowników w 30 krajach.

Słowo Keysight ma wyrażać możliwość oglądania rzeczy niedostępnych dla innych, poprzez zaoferowanie kluczowych udoskonaleń na stale zmieniającym się rynku technologii pomiarowych. Przyjęte motto - "unlocking measurement insights for 75 years" - upamiętnia powstanie w 1939 r. firmy Hewlett-Packard, od której wywodzi się Keysight.

- Przyjęta nazwa dobrze odzwierciedla działania naszej organizacji, które można określić mianem innowacyjnych, wnikliwych i wybiegających w przyszłość. Firma Keysight została zbudowana na fundamentach datowanych jeszcze na czas powstania Doliny Krzemowej. Czujemy się więc zobowiązani do zbudowania dla naszych klientów nowych fundamentów, dostarczając rozwiązania pozwalające im na opracowywanie nowych generacji technologii - powiedział Ron Nersesian, prezes i dyrektor generalny Keysight.

źródło: AM Technologies

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

czwartek, 22 czerwca 2017 19:57

It might sound discouraging, but here it goes - according to analyst Timothy Arcuri of Cowen and Company, Apple still hasn't decided what fingerprint technology will utlimately end up in the new and coming iPhone. Mind you, we're less than three months away from this year's September keynote. If the rumor is true, this means the handset is anything but finalized. Thus, its retail launch could face a significant delay of as many as two months following the announcement. Confident in his information, Arcuri has taken the new iPhone out of Cowen's 46 million sales forecast for the third quarter of 2017.

więcej na: www.phonearena.com