wersja mobilna
Online: 668 Środa, 2017.05.24

Biznes

Agilent wydzieli nową firmę przejmującą oddział pomiarów elektronicznych

piątek, 10 stycznia 2014 07:48

Agilent Technologies ogłosił nazwę nowej firmy z sektora pomiarów elektronicznych, której wydzielenie z dotychczasowej struktury zaplanowano na początek listopada 2014. Będzie to Keysight Technologies. Działalność Keysight będzie skoncentrowana wyłącznie na pomiarach elektronicznych i obsłudze klientów korzystających z aparatury testowej i pomiarowej. Proces transformacji zostanie sfinalizowany na początku listopada 2014 r.

Oddział pomiarów elektronicznych firmy Agilent jest światowym dostawcą aparatury testowej i pomiarowej, utrzymującym pozycję lidera w segmentach bezprzewodowej transmisji danych, lotnictwa i przemysłu obronnego oraz przemysłowym, komputerowym i półprzewodnikowym. Nowa firma przejmie całe obecne portfolio z zakresu pomiarów elektronicznych wraz z największym obecnie w przemyśle pomiarowym działem sprzedaży i wsparcia. Keysight stanie się samodzielną firmą z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, zatrudniającą 9500 pracowników w 30 krajach.

Słowo Keysight ma wyrażać możliwość oglądania rzeczy niedostępnych dla innych, poprzez zaoferowanie kluczowych udoskonaleń na stale zmieniającym się rynku technologii pomiarowych. Przyjęte motto - "unlocking measurement insights for 75 years" - upamiętnia powstanie w 1939 r. firmy Hewlett-Packard, od której wywodzi się Keysight.

- Przyjęta nazwa dobrze odzwierciedla działania naszej organizacji, które można określić mianem innowacyjnych, wnikliwych i wybiegających w przyszłość. Firma Keysight została zbudowana na fundamentach datowanych jeszcze na czas powstania Doliny Krzemowej. Czujemy się więc zobowiązani do zbudowania dla naszych klientów nowych fundamentów, dostarczając rozwiązania pozwalające im na opracowywanie nowych generacji technologii - powiedział Ron Nersesian, prezes i dyrektor generalny Keysight.

źródło: AM Technologies

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 15:55

Chinese telecoms giant Huawei plans a global expansion into computers, it said on Tuesday, posing a fresh challenge to established PC players in a market that has suffered two years of falling sales volumes and pressure on margins. At a news conference in Berlin, the Shenzhen-based company introduced its first line-up of three personal computer models, including a 15.6-inch screen notebook, a 2-in-1 tablet and notebook hybrid and an ultra slim, metallic 13-inch notebook. Initially, Huawei plans to target the premium-priced consumer market, competing with Lenovo, HP and Dell, which together sell more than 50 percent of all PCs.

więcej na: www.reuters.com