wersja mobilna
Online: 1146 Niedziela, 2017.04.23

Biznes

Do 2017 r. inwestycje w "Internet rzeczy" osiągną 1,4 biliona dolarów

wtorek, 25 lutego 2014 07:51

"Internet rzeczy" pozwoli na komunikację między urządzeniami bez udziału człowieka. Według spółki Bain & Company, jeżeli firmy, zajmujące się produkcją oraz sprzedażą sprzętu i oprogramowania, zainwestują w tworzenie i wdrażanie systemów związanych z Internetem rzeczy, wzrośnie popyt na ich usługi w wielu gałęziach przemysłu. Bain & Company szacuje, że bezpośrednie inwestycje w oprogramowanie i sprzęt mogą wynieść 70 mld dolarów do 2017 r. Doliczając do tego powiązane branże, ich wartość może wzrosnąć nawet do 1,4 biliona dolarów.

Bain & Company przewiduje, że następne trzy do pięciu lat mogą zdefiniować na nowo rzeczywistość. Internet i nowe technologie wciąż zaskarbiają sobie coraz większe rzesze użytkowników w tzw. mainstreamie. Liczba urządzeń połączonych ze sobą, a tym samym obsługujących je aplikacji, rośnie w zaskakującym tempie. Styczniowy zakup Nest’a przez Google za 3,2 mld dolarów potwierdza wysoki entuzjazm liderów wobec usług łączonych, które mają wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Zdaniem Bain & Company obecnie trwają już dynamiczne zmiany i rozwój "Internetu rzeczy", m.in. na poziomie integracji i komunikacji między poszczególnymi zdalnie sterowanymi systemami, które tworzą modelowe rozwiązania informatyczne.

Do 2017 r. inwestycje w "Internet rzeczy" osiągną 1,4 biliona dolarów
Do 2017 r. inwestycje w "Internet rzeczy" osiągną 1,4 biliona dolarów

źródło: Bain & Company

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 23 kwietnia 2017 08:06

Silicon Labs has introduced a fixed-function audio bridge device that provides a simple, turnkey solution for transferring digital audio data between the USB and I2S serial bus interfaces. The new CP2615 digital audio bridge simplifies USB-to-I2S connectivity and accelerates time to market for a wide range of power-sensitive, space-constrained USB audio applications based on the Android, Windows, Linux and Mac operating systems, including headphones, headsets, speakers, MP3 accessories, navigation systems and point-of-sale terminals.

więcej na: news.silabs.com