wersja mobilna
Online: 524 Sobota, 2017.10.21

Biznes

250 tys. dolarów dla zwycięzców Internet of Things Innovation Grand Challenge

środa, 21 maja 2014 07:50

Firma Cisco ogłosiła otwarty, globalny konkurs dla start-upów - Internet of Things Innovation Grand Challenge - którego celem jest rozpoznanie, promocja i przyspieszenie implementacji technologii i produktów przyczyniających się do rozwoju Internetu Rzeczy. Trzej zwycięzcy podzielą się nagrodą pieniężną w wysokości 250 tys. dolarów, którą będą mogli wykorzystać przy realizacji swoich obecnych i przyszłych projektów.

Organizując konkurs, Cisco chce inspirować i wspierać nowe pokolenie przedsiębiorców i start-upów rozwijających technologie w obszarach aplikacji, analityki, zarządzania i łączności. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 1 lipca na stronie www.cisco.com/go/iotchallenge. Do końca lipca Cisco wybierze 18 najciekawszych projektów, do których dołączy jeden "faworyt publiczności". We wrześniu lista finalistów zostanie zawężona do 6 projektów, z których trzy najlepsze zostaną ujawnione podczas październikowej konferencji Internet Of Things World Forum 2014 w Chicago.

Oprócz nagród pieniężnych Cisco zaoferuje zwycięzcom wsparcie w obszarze mentoringu i szkoleń oraz podzieli się najnowszą wiedzą biznesową ekspertów. Zwycięzcy będą także mieli możliwość rozwijania, testowania i realizacji programów pilotażowych z wykorzystaniem ich nowych technologii, a także zyskają potencjalne możliwości inwestycji i partnerstwa.

źródło: Cisco

 

World News 24h

sobota, 21 października 2017 11:54

STMicroelectronics is delivering the technology for easy and secure contactless transactions using the ever more popular wristbands or fashionwear like watches or jewelry. The market-unique ST53G System-in-Package solution combines the Company’s industry-leading expertise in Near Field Communication and secure-transaction chips. As consumers become increasingly comfortable with making secure transactions using their smart devices, traditional card manufacturers want to extend their offers into contactless wearable products for uses such as payments, ticketing, and access control. These can be difficult to implement within tight size and cost constraints, because conventional separate NFC-radio and security chips demand extra space and complicate design.

więcej na: www.st.com