wersja mobilna
Online: 769 Niedziela, 2017.04.30

Biznes

250 tys. dolarów dla zwycięzców Internet of Things Innovation Grand Challenge

środa, 21 maja 2014 07:50

Firma Cisco ogłosiła otwarty, globalny konkurs dla start-upów - Internet of Things Innovation Grand Challenge - którego celem jest rozpoznanie, promocja i przyspieszenie implementacji technologii i produktów przyczyniających się do rozwoju Internetu Rzeczy. Trzej zwycięzcy podzielą się nagrodą pieniężną w wysokości 250 tys. dolarów, którą będą mogli wykorzystać przy realizacji swoich obecnych i przyszłych projektów.

Organizując konkurs, Cisco chce inspirować i wspierać nowe pokolenie przedsiębiorców i start-upów rozwijających technologie w obszarach aplikacji, analityki, zarządzania i łączności. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 1 lipca na stronie www.cisco.com/go/iotchallenge. Do końca lipca Cisco wybierze 18 najciekawszych projektów, do których dołączy jeden "faworyt publiczności". We wrześniu lista finalistów zostanie zawężona do 6 projektów, z których trzy najlepsze zostaną ujawnione podczas październikowej konferencji Internet Of Things World Forum 2014 w Chicago.

Oprócz nagród pieniężnych Cisco zaoferuje zwycięzcom wsparcie w obszarze mentoringu i szkoleń oraz podzieli się najnowszą wiedzą biznesową ekspertów. Zwycięzcy będą także mieli możliwość rozwijania, testowania i realizacji programów pilotażowych z wykorzystaniem ich nowych technologii, a także zyskają potencjalne możliwości inwestycji i partnerstwa.

źródło: Cisco

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com