wersja mobilna
Online: 706 Środa, 2017.05.24

Biznes

TEC, czyli wystawa i konferencja branży elektronicznej

piątek, 23 maja 2014 12:07

TEC to wystawa i konferencja, którą po raz pierwszy w Polsce zorganizował w dniu 22 maja w Warszawie portal Evertiq.pl. Impreza ta była połączeniem wystawy i cyklu wykładów seminaryjnych, i pojawiło się na niej około 80 firm, w większości przedsiębiorstw krajowych. Było też kilku wystawców zagranicznych, najwięcej ze Szwecji. Wystawcy reprezentowali głównie sektor rynku związany z produkcją elektroniki, ale obecni byli też dystrybutorzy aparatury pomiarowej, dostawcy komponentów, złączy i obudów, itp.

Przedstawiciele produkcji to głównie firmy zajmujące się montażem kontraktowym, wytwarzaniem płytek drukowanych, sprzedażą urządzeń do produkcji oraz dostawami materiałów.Część wystawiennicza składała się z niewielkich prezentacji stolikowych, dość ciasno upakowanych, na których pokazywano przykładowe produkty, wybrane nowości, próbki lub literaturę, co sprzyjało kontaktom osobistym. Bezsprzecznie TEC był wydarzeniem sprzyjającym rozmowom, pozwalał na wymianę opinii i dawał szansę na zacieśnienie kontaktów branżowych z konkurencją. Było widać, że goście i wystawcy mieli o czym rozmawiać.

Patrząc przekrojowo na wszystkie imprezy wystawiennicze w Polsce z pewnością TEC zasługuje na miano wydarzenia najbardziej wyspecjalizowanego pod kątem branży elektronicznej, aczkolwiek to wąskie spojrzenie na rynek ma też przełożenie na liczbę gości.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

środa, 24 maja 2017 14:03

German Chancellor Angela Merkel visited the site of a future lithium-ion battery factory in the eastern German town of Kamenz. The factory is being developed by Mercedes-Benz manufacturer Daimler, which will devote approximately $562 million to churning out batteries for electric vehicles and stationary storage. If the project seems similar to Tesla’s Nevada-based Gigafactory, you wouldn’t be alone in making that comparison. Tesla and Panasonic partnered to devote $5 billion to building a lithium-ion battery factory outside of Reno, Nevada, and the electric-car maker has said it hopes to produce 35 gigawatt-hours of auto and stationary batteries by 2018.

więcej na: arstechnica.com