wersja mobilna
Online: 585 Sobota, 2017.04.29

Biznes

Innodisk oferuje przemysłowe karty pamięci Flash SD w wersji 3.0

czwartek, 03 lipca 2014 07:57

Tajwańska firma Innodisk wprowadza na rynek nowe przemysłowe karty pamięci SD w wersji 3.0 specyfikacji opracowanej przez SD Card Association. Karty te charakteryzują się szybkością odczytu i zapisu danych na poziomie 45/25 MB/s. Bazują na chipach Flash typu SLC (Single-Level Cell) - dla pojemności od 128 MB do 32 GB oferując prędkość odczytu i zapisu 35/25 MB/s lub MLC (Multi-Level Cell) w przypadku pojemności od 4 GB do 64 GB o szybkości 45/20 MB/s.

Maksymalna liczba cykli zapisu dla komórki pamięci w tych kartach wynosi 100 tys. dla SLC i 3 tys. dla MLC.

Nowe karty bazują na kontrolerze S8 firmy Hyperstone pracującym w oparciu o firmware Innodisk który zapewnia równomierne zarządzania przestrzenią danych (wear-levelling, bad block management, power failure management and garbage collection), co zapewnia wysoką jakość nośnika.

Karty w wersji 3.0 są kompatybilne wstecznie z poprzednią specyfikacją 2.0. Nowa specyfikacja pozwala na użycie kart o dużej pojemności (do 2 GB) w systemach, które nie tolerują kart SDHC.

Napięcie pracy wynosi 3,3 V a pobór prądu jest mniejszy niż 1,6 mA (idle), 69 mA (odczyt) lub 77mA (zapis). Karty pracują w zakresie temperatur od -20°C do +85 °C oraz w wersji rozszerzonej od -40°C do +85 °C.

źródło: SE Spezial-Electronic

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

sobota, 29 kwietnia 2017 08:06

Fiat Chrysler Automobiles may seek more supplier partners to help it develop and build self-driving vehicles, Chief Executive Officer Sergio Marchionne said. The Jeep and Ram brands are strong enough to exist as standalone entities outside FCA, Marchionne also said on a conference call with analysts after the company reported record first-quarter results. But he did not elaborate on whether there were any plans for a spin-off of either, like with Ferrari. The automaker reported an 11 percent jump in first-quarter operating profit, boosted by strong sales in North America, its most profitable market.

więcej na: www.reuters.com