wersja mobilna
Online: 881 Sobota, 2017.07.22

Biznes

Ismosys udostępnia czujniki magnetyczne CTSX Crocus Technology

piątek, 25 lipca 2014 11:48

Firma Ismosys, reprezentująca lidera technologii budowy półprzewodnikowych sensorów magnetycznych Crocus Technology, udostępniła nową serię czujników pola magnetycznego CTSX. W ofercie są trzy rodziny urządzeń - CTSX100, 200 i 300. Crocus Technology wykorzystuje w czujnikach zastrzeżoną technologię Magnetic Logic Unit, która zapewnia wyższą wydajność oraz niższy koszt konsumenckiego i przemysłowego zastosowania sensorów.

W porównaniu do tradycyjnych technologii czujników rodzina produktów CTSX Crocusa oferuje wiele zalet, w tym wysoką rozdzielczość i czułość - znacznie większą niż czujników Halla, niewielką histerezę, doskonałą liniowość i pasmo przenoszenia, dostępność czujników bezstykowych DC i AC, niskie zużycie energii oraz temperaturę pracy do 250°C, nieporównywalną z produktami konkurencyjnymi. Nowe urządzenia są idealne do stosowania jako czujniki położenia, obrotu i prędkości, a także w aplikacjach przełączania i detekcji prądu, gdzie mogą zastąpić duże cewki i transformatory.

Seria CTX100 jest przeznaczona wyłącznie do pracy przy niskim napięciu zasilania 1,2 V, podczas gdy urządzenia CTX200 i CTX300 są w stanie pracować z napięciem zasilania od 1,2 do 15 V. Wszystkie trzy rodziny urządzeń są dostarczane w obudowach QFN 16-pin.

Według Nigela Wattsa, dyrektora generalnego Ismosys, wprowadzenie rodziny czujników magnetycznych CTSX jest wskaźnikiem siły i daleko idących możliwości firmy Crocus w zakresie technologii MLU. - Oczekuje się, że rynek czujników magnetycznych przekroczy 2 mld dolarów w 2015 r. Technologia MLU jednoznacznie wskazuje Crocus Technology jako firmę mogącą dostarczyć rozwiązań do różnorodnych aplikacji czujników magnetycznych. Praca w szerokim zakresie temperatur czyni czujniki CTSX idealnym rozwiązaniem dla rozwijających się zastosowań samochodowych - mówił Nigell Watts.

źródło: Ismosys

 

World News 24h

sobota, 22 lipca 2017 12:00

Wearable players originally had high expectations about emerging IT applications, but several have started changing their strategies as most are seeing weak sales from the product line. Wearable brand vendor Jawbone has recently begun a liquidation process as its sales saw trouble picking up, and may completely phase out of the market eventually. Intel also aggressively planned its wearable product business previously, but the CPU giant has already shifted its focus and has not given any major updates for a while.

więcej na: www.digitimes.com