wersja mobilna
Online: 818 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Premier Farnell nawiązuje bezpośrednią współpracę z firmą Swissbit AG

środa, 30 lipca 2014 12:11

Firma Farnell element14 podpisała umowę w zakresie bezpośredniej współpracy z firmą Swissbit AG, liderem w dziedzinie przemysłowych modułów pamięci DRAM oraz pamięci Flash. Umowa obejmuje regiony na całym świecie, w tym EMEA, Amerykę Północną, APAC oraz Japonię.

Rozwiązania firmy Swissbit są najczęściej wybierane na rynkach produktów komputerowych o zastosowaniu przemysłowym, takich jak np. systemy wbudowane, automatyka, pomiary, łączność, sieci, produkty dla wojska, technologie kosmiczne, transport, produkty do kasyn czy sprzęt medyczny.

Klienci firmy Swissbit mogą liczyć na długą dostępność produktów dzięki dedykowanemu procesowi kontrolowanych zestawień materiałowych (BOM), który skutkuje długimi cyklami życia produktów, niezawodnością, wytrzymałością i trwałością, nawet przy 24-godzinnych cyklach działania 7 dni w tygodniu.

- Ta nowa umowa zawarta z firmą Swissbit, to świetna wiadomość, ponieważ rozszerza naszą ofertę nagradzanych rozwiązań technologicznych o produkty z dziedziny przemysłowych modułów pamięci DRAM oraz pamięci Flash. Wsłuchaliśmy się w opinie naszych klientów i uważamy, że dodanie do naszej oferty szerokiej gamy produktów Swissbit rozszerzy naszą globalną ofertę półprzewodnikową i ułatwi naszym klientom uzyskiwanie niezbędnego dostępu do wszystkich produktów w jednym miejscu - mówił Mike Buffham, globalny dyrektor ds. produktów i cen w firmie Premier Farnell.

- Firma Farnell element14 zyskała swoją światową reputację dzięki innowacyjnym platformom inżynieryjnym oraz zasobom online. Połączenie najnowocześniejszych zasobów inżynieryjnych i zapasów dostępnych produktów pozwala firmie Swissbit dostarczać istotną wartość naszym klientom, a nam rozszerzać obecność na nowe rynki - zaznaczył James Alt, dyrektor ds. sprzedaży kanałowej w Ameryce Północnej.

źródło: Farnell element14

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com