wersja mobilna
Online: 497 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Zbliża się konferencja NIDays 2014

środa, 01 października 2014 12:23

Tegoroczna, największa, bezpłatna konferencja National Instruments - NIDays 2014 - odbędzie się 29 października. Organizatorzy, jak zwykle, przygotowali ścieżki tematyczne dla inżynierów, naukowców oraz nauczycieli akademickich. Eksperci reprezentujący różne gałęzie przemysłu oraz pracownicy akademiccy przedstawią najciekawsze rozwiązania opracowane przy użyciu narzędzi do graficznego projektowania systemów. Inżynierowie z National Instruments zaprezentują najnowsze technologie z dziedziny pomiarów, zautomatyzowanych testów, wbudowanych systemów kontrolno-pomiarowych oraz aplikacji w.cz.

Podczas konferencji można będzie zapoznać się z produktami NI, aplikacjami użytkowników i najnowszymi trendami. Będzie też okazja do poszerzenia posiadanej wiedzy technicznej poprzez bezpośredni kontakt z inżynierami National Instruments, a także do wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami produktów NI.

Odbywać się będą również pokazy z udziałem ekspertów z branży oraz spotkania i konsultacje z wystawcami mającymi doświadczenie w dziedzinach, takich jak pomiary, programowanie, budowa maszyn czy systemy wbudowane. Z kolei w trakcie warsztatów, podczas których udostępnione zostaną najnowsze wersje oprogramowania, uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania nowych funkcjonalności i poznania nowych produktów.

Pod koniec konferencji organizatorzy umożliwią bezpłatny udział w egzaminie CLAD - Certified LabVIEW Associate Developer, którego pozytywny rezultat jest potwierdzeniem znajomości środowiska LabVIEW, zrozumienia podstaw programowania i dokumentacji kodu oraz poprawnej interpretacji istniejących aplikacji.

Aby wziąć udział w konferencji NIDays 2014 należy dokonać rejestracji za pośrednictwem strony poland.ni.com/nidays/rejestracja.

źródło: National Instruments

 

Powiązane artykuły

» W Warszawie odbyły się NIDays 2012

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com