wersja mobilna
Online: 1579 Czwartek, 2017.06.22

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

czwartek, 22 czerwca 2017 16:03

Both leading foundry TSMC and its geographic rival UMC recorded sales for May that had declined compared with the same month year before. In TSMC's case it was the second consecutive month where sales had declined on an annual basis indicating a potentially weak second quarter. TSMC's net revenues for May 2017 were NT$72.80 billion (about $2.145 billion), an increase of 28.0 percent from April 2017 and a decrease of 1.1 percent from May 2016. UMC's net revenues for May 2017 were NT$12.51 billion (about $415 million), a decrease of 1.52 percent from May 2016.

więcej na: www.eenewseurope.com