wersja mobilna
Online: 601 Poniedziałek, 2017.03.27

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

poniedziałek, 27 marca 2017 20:05

After reports Monday Taiwan's top chipmaker may build its most advanced plant yet in the U.S. instead of in Kaohsiung, Kaohsiung City Mayor Chen Chu said that her city welcomed the chipmaker to invest there. TSMC said they currently have not made a decision and it was "too soon to tell" where they will invest, but Monday's reports claimed it was forgoing a science park in Kaohsiung as the favored location for a new NT$500 billion three-nm chip fab.

więcej na: www.chinapost.com.tw