wersja mobilna
Online: 585 Poniedziałek, 2017.07.24

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

poniedziałek, 24 lipca 2017 10:00

Samsung Electronics, Dongbu HiTek and SK Hynix have stepped up their foundry business expansions, which will as a group pose a threat to the existing major dedicated foundry houses. Samsung and SK Hynix have spun off their foundry operations to create independent business units, in a move to expand their foundry businesses. Meanwhile, specialty IC foundry Dongbu HiTek, currently ranked 9th worldwide, continues to strive for orders from US- and Japan-based fabless and IDM companies.

więcej na: www.digitimes.com