wersja mobilna
Online: 1440 Poniedziałek, 2017.09.25

Biznes

Lechpol modyfikuje system serwisowania swoich produktów

czwartek, 02 października 2014 07:54

Podczas odbywającej się kilka dni temu konferencji szkoleniowej firma Lechpol ogłosiła zmiany w swoim systemie serwisowym, które zamierza wprowadzić z początkiem 2015 r. W ramach podnoszenia standardów współpracy do użytku klientów oddany został nowy moduł zgłaszania awarii zakupionego sprzętu. Od nowego roku zgłoszenia takie odbywać się będą drogą elektroniczną, co zdecydowanie usprawni pracę serwisantów - docelowo skróci czas naprawy i wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie, np. poprzez samodzielną aktualizację oprogramowania.

Przedstawiciele firmy na konferencji omówili również takie kluczowe tematy, jak zasady współpracy z firmą, obsługa klienta w obliczu zmian, które niesie nowa ustawa o prawach konsumentów, logistyka magazynowa oraz promocja produktów. Zaprezentowano przy tym aktualną ofertę produktową i nowości występujące wśród wszystkich dystrybuowanych marek.

źródło: Lechpol

 

World News 24h

niedziela, 24 września 2017 14:15

MediaTek and Huawei, China’s largest mobile phone maker, have completed 5G tests in Beijing with the aim of building an industry ecosystem that includes 5G terminals, chipsets, instruments, and networks. MediaTek said that it has completed a prototype terminal that meets the 3GPP 5G standard as well as development and integration of eight mobile-phone-sized antennas. The company said that it and Huawei are the first companies to finish a 5G new radio (NR) interoperability and docking test (IODT) at a transmission rate of more than 5 Gbps.

więcej na: eetimes.com