wersja mobilna
Online: 478 Wtorek, 2016.09.27

Biznes

Qualcomm przejmuje CSR

piątek, 17 października 2014 07:52

Qualcomm ogłosił ​​osiągnięcie porozumienia z firmą CSR w sprawie warunków nabycia jej udziałów. Transakcja dokonana będzie w formie gotówki za pośrednictwem spółki zależnej Qualcomma - Qualcomm Grill Trading Pte. Ltd. Przejmując wszystkie akcje zwykłe CSR w cenie 9 funtów za sztukę, Qualcomm zapłaci łącznie około 1,6 mld funtów, czyli 2,5 mld dolarów. Oferta została jednogłośnie zaakceptowana przez zarząd CSR. Przejęcie wpisuje się w strategiczne priorytety Qualcomma obejmujące poszerzanie oferty produktów i usług w zakresie Internetu Wszystkiego - Internet of Everything (IoE). Transakcja ma być zamknięta do końca lata 2015 roku.

Finalizacja przejęcia jest jeszcze uzależniona od spełnienia szeregu warunków formalnych zawartych brytyjskim kodeksie przejęć, a także otrzymania zgód regulatorów m.in z USA oraz akceptacji akcjonariuszy CSR.

- Dodanie wiodącej technologii CSR, obejmującej Bluetooth, Bluetooth Smart1 oraz przetwarzanie dźwięku, wzmocni pozycję Qualcomma w zakresie dostarczania najważniejszych rozwiązań, które prowadzą do szybkiego wzrostu w sektorze Internetu Wszystkiego, w tym obszarów biznesowych dotyczących urządzeń, takich jak odtwarzacze przenośne i samochodowe, a także inny sprzęt nadający się do noszenia - powiedział Steve Mollenkopf, dyrektor generalny Qualcomm Incorporated. - Połączenie wysoce zaawansowanej oferty CSR w zakresie technologii łączności z silnym ukierunkowaniem na sukces w tych dziedzinach, odblokuje nowe możliwości rozwoju. Cieszymy się na współpracę z innowacyjnym zespołem CSR na świecie i na dalsze wzmocnienie obecności naszej technologii w Cambridge i w całej Wielkiej Brytanii.

źródło: Qualcomm

 

World News 24h

wtorek, 27 września 2016 12:01

Microsoft has already expressed some interest on bringing Office to the car, and it sounds like it’ll continue to do that work with Renault-Nissan via a new tie-up between the two companies. The newly formed strategic partnership will see Microsoft help the automaker develop more connectivity services, particularly through the use of Azure cloud services.

więcej na: techcrunch.com