wersja mobilna
Online: 666 Piątek, 2016.12.09

Biznes

Qualcomm przejmuje CSR

piątek, 17 października 2014 07:52

Qualcomm ogłosił ​​osiągnięcie porozumienia z firmą CSR w sprawie warunków nabycia jej udziałów. Transakcja dokonana będzie w formie gotówki za pośrednictwem spółki zależnej Qualcomma - Qualcomm Grill Trading Pte. Ltd. Przejmując wszystkie akcje zwykłe CSR w cenie 9 funtów za sztukę, Qualcomm zapłaci łącznie około 1,6 mld funtów, czyli 2,5 mld dolarów. Oferta została jednogłośnie zaakceptowana przez zarząd CSR. Przejęcie wpisuje się w strategiczne priorytety Qualcomma obejmujące poszerzanie oferty produktów i usług w zakresie Internetu Wszystkiego - Internet of Everything (IoE). Transakcja ma być zamknięta do końca lata 2015 roku.

Finalizacja przejęcia jest jeszcze uzależniona od spełnienia szeregu warunków formalnych zawartych brytyjskim kodeksie przejęć, a także otrzymania zgód regulatorów m.in z USA oraz akceptacji akcjonariuszy CSR.

- Dodanie wiodącej technologii CSR, obejmującej Bluetooth, Bluetooth Smart1 oraz przetwarzanie dźwięku, wzmocni pozycję Qualcomma w zakresie dostarczania najważniejszych rozwiązań, które prowadzą do szybkiego wzrostu w sektorze Internetu Wszystkiego, w tym obszarów biznesowych dotyczących urządzeń, takich jak odtwarzacze przenośne i samochodowe, a także inny sprzęt nadający się do noszenia - powiedział Steve Mollenkopf, dyrektor generalny Qualcomm Incorporated. - Połączenie wysoce zaawansowanej oferty CSR w zakresie technologii łączności z silnym ukierunkowaniem na sukces w tych dziedzinach, odblokuje nowe możliwości rozwoju. Cieszymy się na współpracę z innowacyjnym zespołem CSR na świecie i na dalsze wzmocnienie obecności naszej technologii w Cambridge i w całej Wielkiej Brytanii.

źródło: Qualcomm

 

World News 24h

piątek, 09 grudnia 2016 10:51

HTC and Acer Starbreeze have joined Google, Oculus, Samsung Electronics and Sony Interactive Entertainment to establish a non-profit organization, the Global Virtual Reality Association (GVRA), aiming to develop and share best practices for the VR industry.

więcej na: digitimes.com

Produkty