wersja mobilna
Online: 575 Wtorek, 2016.12.06

Biznes

Digi-Key osiągnie w 2014 r. rekordowe przychody ze sprzedaży

czwartek, 30 października 2014 12:05

Globalny dystrybutor elementów elektronicznych Digi-Key Corporation poinformował o wyjątkowo silnym wzroście sprzedaży w Europie - średnio o 26% rok do roku w całym regionie. Firma przypisuje szybki wzrost sprzedaży swojej konsekwentnej globalnej ekspansji oraz rozwojowi lokalnych zasobów pomocy technicznej i doskonałemu funkcjonowaniu jej hybrydowego modelu dystrybucji nowej generacji, który łączy w sobie zalety e-commerce z wartością dodaną w postaci spersonalizowanych usług. Digi-Key jest też najbardziej preferowanym dystrybutorem w Ameryce Północnej.

- Europejscy producenci kontraktowi i OEM-owi poszukują dróg do skrócenia cyklu wprowadzania produktów na rynek. Dzięki Digi-Key uzyskują korzyści nie tylko poprzez ogromną ofertę produktową, ale również w postaci spersonalizowanych usług dostosowanych do wymagań ich łańcucha dostaw. Obecnie szybko zyskujemy klientów w regionie EMEA, ponieważ właśnie teraz odkrywają oni, że Digi-Key - przy wsparciu naszych dostawców - staje się dobrym rozwiązaniem - mówił Chris Beeson, wiceprezes ds. sprzedaży i zarządzania dostawcami.

Unikalny hybrydowy model dystrybucji Digi-Key skoncentrowany jest wokół rozległej bazy dostępnych komponentów oraz zdolności do szybkiego przetwarzania i realizacji zamówień obejmujących bardzo różnorodne produkty w niewielkich ilościach, gwarantując wysyłkę w dniu złożenia zamówienia. Producenci korzystają też z długofalowego modelu Digi-Key, aby wyeliminować ryzyko związane z zapasami, przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek oraz zapewnić sobie bezpieczeństwo dostaw.

W 2012 roku firma Digi-Key ogłosiła rozszerzenie europejskiego zespołu wsparcia sprzedaży, w tym biura sprzedaży i wsparcia znajdującego się w Monachium. Firma kontynuuje rekrutację doświadczonych specjalistów z branży w celu wspierania szybko rosnącej bazy klientów. Aktualnie Digi-Key zatrudnia w Europie ponad 80 specjalistów sprzedaży i pomocy technicznej.

- Nasza firma zyskała reputację usługodawcy działającego na najwyższym poziomie. Zamierzamy ją w pełni utrzymać dla wszystkich klientów, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdują. Obsługa klienta jest jedną z naszych podstawowych wartości i ma zasadnicze znaczenie dla marki Digi-Key. Uważnie słuchamy tego co nasi klienci nam mówią i czego od Digi-Key oczekują, i odpowiadamy na to poprawą funkcjonowania oraz poszerzaniem usług - mówiła Linda Johnson, wiceprezes Global Sales Operations w Digi-Key.

źródło: Digi-Key

 

World News 24h

wtorek, 06 grudnia 2016 14:03

Volkswagen Group is making a significant bet on future mobility services with Moia, a new separate company that will exist under the VW umbrella of brands focused specifically on providing mobility solutions. Moia is one of the most aggressive and intentional moves made yet by a major automaker in terms of investing in urban transportation models that extend beyond individual ownership.

więcej na: www.volkswagenag.com