wersja mobilna
Online: 670 Wtorek, 2016.06.28

Biznes

Digi-Key osiągnie w 2014 r. rekordowe przychody ze sprzedaży

czwartek, 30 października 2014 12:05

Globalny dystrybutor elementów elektronicznych Digi-Key Corporation poinformował o wyjątkowo silnym wzroście sprzedaży w Europie - średnio o 26% rok do roku w całym regionie. Firma przypisuje szybki wzrost sprzedaży swojej konsekwentnej globalnej ekspansji oraz rozwojowi lokalnych zasobów pomocy technicznej i doskonałemu funkcjonowaniu jej hybrydowego modelu dystrybucji nowej generacji, który łączy w sobie zalety e-commerce z wartością dodaną w postaci spersonalizowanych usług. Digi-Key jest też najbardziej preferowanym dystrybutorem w Ameryce Północnej.

- Europejscy producenci kontraktowi i OEM-owi poszukują dróg do skrócenia cyklu wprowadzania produktów na rynek. Dzięki Digi-Key uzyskują korzyści nie tylko poprzez ogromną ofertę produktową, ale również w postaci spersonalizowanych usług dostosowanych do wymagań ich łańcucha dostaw. Obecnie szybko zyskujemy klientów w regionie EMEA, ponieważ właśnie teraz odkrywają oni, że Digi-Key - przy wsparciu naszych dostawców - staje się dobrym rozwiązaniem - mówił Chris Beeson, wiceprezes ds. sprzedaży i zarządzania dostawcami.

Unikalny hybrydowy model dystrybucji Digi-Key skoncentrowany jest wokół rozległej bazy dostępnych komponentów oraz zdolności do szybkiego przetwarzania i realizacji zamówień obejmujących bardzo różnorodne produkty w niewielkich ilościach, gwarantując wysyłkę w dniu złożenia zamówienia. Producenci korzystają też z długofalowego modelu Digi-Key, aby wyeliminować ryzyko związane z zapasami, przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek oraz zapewnić sobie bezpieczeństwo dostaw.

W 2012 roku firma Digi-Key ogłosiła rozszerzenie europejskiego zespołu wsparcia sprzedaży, w tym biura sprzedaży i wsparcia znajdującego się w Monachium. Firma kontynuuje rekrutację doświadczonych specjalistów z branży w celu wspierania szybko rosnącej bazy klientów. Aktualnie Digi-Key zatrudnia w Europie ponad 80 specjalistów sprzedaży i pomocy technicznej.

- Nasza firma zyskała reputację usługodawcy działającego na najwyższym poziomie. Zamierzamy ją w pełni utrzymać dla wszystkich klientów, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdują. Obsługa klienta jest jedną z naszych podstawowych wartości i ma zasadnicze znaczenie dla marki Digi-Key. Uważnie słuchamy tego co nasi klienci nam mówią i czego od Digi-Key oczekują, i odpowiadamy na to poprawą funkcjonowania oraz poszerzaniem usług - mówiła Linda Johnson, wiceprezes Global Sales Operations w Digi-Key.

źródło: Digi-Key

 

World News 24h

wtorek, 28 czerwca 2016 13:46

The PC market might be in decline but detachable tablet devices - better known as two-in-ones - are alive and well. Having accounted for just 8 per cent of the tablet market in 2015, research firm IDC forecasts two-in-ones will make up 30 per cent of all tablets shipped by 2020. Microsoft has blazed the trail in this space with its Surface range and Windows original equipment manufacturers (OEMs) have followed suit in droves. Meanwhile, outside players like Apple have also joined the fray with the iPad Pro.

więcej na: theaustralian.com.au