wersja mobilna
Online: 842 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Ford otworzył nowe centrum badawcze w Dolinie Krzemowej

czwartek, 19 lutego 2015 07:51

Ford otworzył w styczniu centrum badań i innowacji w Palo Alto w Dolinie Krzemowej. Nowy ośrodek pozwoli firmie rozwijać program inwestycji w dziedzinach bezprzewodowej łączności pojazdów, mobilności, samochodów autonomicznych, komfortu prowadzenia, a także big data i ich analizy. Dołączy on do sieci centrów badań i innowacji firmy.

Ford ma m.in. centrum w Dearborn w stanie Michigan, gdzie prowadzone są prace w zakresie zaawansowanej elektroniki, interfejsu człowiek-maszyna, nauk materiałowych i big data, oraz ośrodek w niemieckim Aachen, w którym badania koncentrują się na jednostce napędowej następnej generacji, technologiach wspomagania kierowcy i aktywnych układach bezpieczeństwa.

Szefem nowego centrum badawczego został Dragos Maciuca, inżynier, który do Forda przeszedł z Apple’a, z doświadczeniem w elektronice konsumenckiej, wytwarzaniu półprzewodników, kosmonautyce i motoryzacji. W nowym ośrodku usytuowanym w naukowo-badawczym parku przy Uniwersytecie Stanforda początkowo zatrudnienie znajdzie 125 badaczy, inżynierów i naukowców, a następnie zespół fachowców będzie powiększany.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com