wersja mobilna
Online: 437 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Samsung przejął Yesco, producenta ekranów i tablic LED

piątek, 10 kwietnia 2015 07:56

Samsung przejął Yesco Electronics, czołowego producenta ekranów, tablic i napisów LED z ponad dwoma tysiącami instalacji na świecie, poinformował Digitimes w marcu br. Transakcja ma pomóc Samsungowi w ekspansji poza rynek wielkoformatowych wyświetlaczy LCD, na którym dominuje od sześciu lat, oraz rozwijać biznes digital signage - zintegrowanych systemów wyświetlaczy. Yesco powstało w USA w 1988 r. i koncentruje się na ekranach LED do reklamy typu outdoor oraz rozwiązaniach związanych z digital signage.

Zdaniem przedstawicieli Samsunga rynek technologii wyświetlaczy LED ma dobre perspektywy wzrostu z uwagi na dużą różnorodność zastosowań, w tym w branżach detalicznej, korporacyjnej, w edukacji, służbie zdrowia czy transporcie.

źródło: Digitimes

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com