wersja mobilna
Online: 659 Piątek, 2016.12.09

Biznes

Farnell element14 ułatwia klientom kupującym w ilościach przemysłowych korzystanie ze swojej witryny

czwartek, 28 maja 2015 10:14

Farnell element14 wprowadza dalsze usprawnienia swojej witryny pod kątem odbiorców kupujących produkty w ilościach przemysłowych. - Ponad 60% sprzedaży firmy w Europie odbywa się online, a dzięki tym zmianom przedstawiamy klientom propozycję, która gwarantuje wszystkim naszym klientom internetowym, włącznie z profesjonalnymi klientami kupującymi przemysłowe ilości produktów, najlepsze możliwe doświadczenia użytkownika - powiedział Richard Slee, prezes ds. sprzedaży i marketingu na obszar Europy.

Nową funkcją jest wyświetlanie produktów w ramach jednej strony, co pozwala wybrać odpowiednie opcje pakowania, od taśmy ciętej przez całą szpulę, po szpulę ponownie nawijaną. Klienci mają teraz większą kontrolę nad swoimi zakupami online dzięki ulepszonemu wyświetlaniu danych produktów, widoczności przedziałów cenowych dla różnych ilości zamawianych produktów przy danej opcji pakowania, a także dzięki możliwości określenia własnych preferencji pakowania bądź wyboru domyślnego rodzaju opakowania najlepszego dla danego zamówienia.

Usprawnienia strony internetowej umożliwiają klientom bezpośrednie porównanie cen, sprawdzenie opcji pakowania dostępnych dla danego produktu, a także uzyskiwanie dostępu do ponad 20 tys. produktów na szpulach, z dodatkową możliwością wyboru szpuli ponownie nawijanej dla wszystkich produktów, które standardowo udostępniane są w postaci pociętych odcinków taśm.

Inne korzyści dla klientów kupujących ilości produkcyjne to dostępne na żądanie dla wszystkich produktów Farnell element14 kody serii i daty, jak również nagradzany, bezpłatny program recyklingu opakowań.

Więcej informacji na temat rozwiązań z zakresu pakowania dla klientów kupujących ilości przemysłowe znaleźć można na stronie pl.farnell.com/enhanced-packaging?ICID=HP-RB-GEN-packaging-functionality.

 

World News 24h

piątek, 09 grudnia 2016 10:51

HTC and Acer Starbreeze have joined Google, Oculus, Samsung Electronics and Sony Interactive Entertainment to establish a non-profit organization, the Global Virtual Reality Association (GVRA), aiming to develop and share best practices for the VR industry.

więcej na: digitimes.com

Produkty