wersja mobilna
Online: 645 Niedziela, 2017.07.23

Biznes

Wielki powrót Roberta Rospedzihowskiego do Farnell element14

środa, 12 sierpnia 2015 11:34

Firma Farnell element14 powołała Roberta Rospedzihowskiego na regionalnego dyrektora sprzedaży w Europie Wschodniej. Na stanowisko to przeszedł ze spółki Thomas Cook, a wcześniej w firmie Farnell element14 pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania globalnymi dostawcami. Robert Rospedzihowski był także dpowiedzialny za pierwsze działania operacyjne Farnella w Europie Wschodniej ponad osiem lat temu. Powołanie nowego dyrektora sprzedaży dopełnia niedawne przeniesienie zespołu obsługi klienta do biura w Krakowie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów z Europy Wschodniej.

Robert Rospedzihowski będzie się koncentrował na rozwijających się kluczowych rynkach w Polsce, w Czechach, Rumunii, na Węgrzech i na Słowacji. Będzie urzędował w krakowskim centrum firmy oraz w siedzibie w Leeds, i będzie odpowiedzialny za budowanie bliższych relacji pomiędzy firmą Farnell element14 a dostawcami i klientami w tym regionie.

- Europa Wschodnia to jeden z najbardziej ekscytujących rynków w dzisiejszej branży elektronicznej, w którym wiele się zmieniło od momentu, kiedy rozpoczynaliśmy nasze działania w tym regionie. Obserwujemy wchodzenie na rynek wielu CEM, rzucanie wyzwań najsilniejszym graczom, a także rośnięcie w siłę społeczności OEM zainteresowanej tematyką projektowania i inżynierii. Nasza oferta pozwala nam zaspakajać potrzeby tych grup. Moją nową rolą będzie stworzenie oferty dla całej Europy Wschodniej i poszerzenie obecności w sieci, a także zaoferowanie wsparcia w lokalnych językach w celu dostarczenia klientom najwyższej jakości obsługi, której oczekują - mówił Robert Rozpedzihowski.

źródło: Farnell element14

 

World News 24h

niedziela, 23 lipca 2017 08:08

Lenovo Group Ltd.’s Yang Yuanqing asked for patience as he tries to get China’s top PC maker growing once more, but for the first time publicly vowed to step down as chairman and chief executive if he doesn’t deliver on a critical sales goal. Yang is now betting big on artificial intelligence. He wants to plough $1 billion over the next three to four years into research, joining a race with much larger rivals Alibaba Group Holding Ltd. and Tencent Holdings Ltd. to crank out the next generation of intelligent, user-aware devices.

więcej na: www.bloomberg.com