wersja mobilna
Online: 868 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

Zbliża się kolejna edycja konferencji NIDays

środa, 16 września 2015 12:36

13 października w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się po raz kolejny coroczna konferencja firmy National Instruments NIDays 2015. W Polsce jest to największe wydarzenie łączące wiele obszarów współczesnej techniki z wieloma ścieżkami tematycznymi opracowanymi pod kątem inżynierów, naukowców oraz nauczycieli akademickich. Niezmiennie od wielu lat spotkania w ramach NIDays gromadzą szerokie grono specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty zawodowe i znaleźć nowe inspiracje do pracy.

Podczas NIDays eksperci reprezentujący różne gałęzie przemysłu oraz pracownicy akademiccy przedstawią swoje najciekawsze rozwiązania opracowane przy użyciu narzędzi do graficznego projektowania systemów i zaprezentują najnowsze technologie z dziedziny pomiarów, zautomatyzowanych testów, wbudowanych systemów kontrolno-pomiarowych oraz aplikacji w.cz.

Tegoroczna konferencja NIDays w całości poświęcona będzie technologiom i innowacjom. Składać się ona będzie z 26 sesji technicznych, warsztatów praktycznych, udostępniona będzie także interaktywna strefa wystawowa. Podczas konferencji eksperci z różnych dziedzin przedstawią, w jaki sposób LabVIEW może być wykorzystane do przeprowadzania wymagających pomiarów oraz przy tworzeniu wbudowanych systemów kontrolnych i testowych. W trakcie tegorocznej konferencji prezentować będą firmy, takie jak: Test&Measurement Solutions, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu im. prof. Z. Religi, Fitech, Ensalta, Extensa, Instytut Energetyki, Veritech, ITWL - Air Force Institute of Technology, Energopomiar-Elektryka oraz OptiNav.

Wszyscy uczestnicy NIDays, będą mieli okazję wziąć udział w bezpłatnym egzaminie Certified LabVIEW Associate Developer (CLAD).

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja udostępniona na stronie poland.ni.com/nidays/rejestracja.

źródło: National Instruments

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com