wersja mobilna
Online: 474 Poniedziałek, 2017.05.01

Biznes

National Instruments otwiera nowe biuro

środa, 23 marca 2016 12:55

Polski oddział National Instruments przeniósł się do nowego biura zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie Politechniki Warszawskiej. Ceremonia oficjalnego otwarcia miała miejsce dzisiaj rano. W obiekcie znajdują się dwie sale konferencyjno-szkoleniowe, których wyposażenie pozwala prowadzić szkolenia praktyczne dla około 30 osób.

W dzisiejszym spotkaniu udział wzięli Michael Dams - regionalny dyrektor w NI, Paweł Hoerner de Roithberg - regionalny menadżer sprzedaży i jednocześnie osoba najdłużej pracująca w polskim oddziale National Instruments, a także Paweł Reszel - menadżer sprzedaży (na zdjęciu przecinający wstęgę).

W biurze na stałe pracuje kilkunastu pracowników firmy, zaś dzisiejsza struktura National Instruments w Polsce obejmuje sumarycznie około stu osób, przy czym wielu z nich to inżynierowie regionalni pracujący poza Warszawą. Firma ma też kilkunastu partnerów z nią współpracujących i tworzących aplikacje.

Nowe biuro National Instruments zlokalizowane jest na trzecim piętrze nowoczesnego budynku International Business Center II przy ul. Polnej 11 w Warszawie. Z jego okien widać tutejszą politechnikę będącą jedną z krajowych uczelni wyższych, z którymi firma blisko współpracuje.

 

 

Szukaj w serwisie Semicon

World News 24h

niedziela, 30 kwietnia 2017 20:02

Marketers spent $72.5 billion on digital advertising last year, an increase of 22 percent from 2015, as Google and Facebook once again booked the lion's share of new revenue, a report released by the Interactive Advertising Bureau said. The Internet Advertising Revenue Report underscored a migration by consumers away from traditional forms of media like television to online and mobile platforms, which has left digital companies competing for a larger share of advertising dollars. However, digital and television advertising is not an apples-to-apples comparison.

więcej na: www.reuters.com