wersja mobilna
Online: 996 Czwartek, 2017.09.21

Biznes

Do 2021 roku rynek elektroniki noszonej ulegnie potrojeniu

poniedziałek, 03 kwietnia 2017 12:55

Według nowego raportu firmy analitycznej Technavio Research, światowy rynek urządzeń typu "wearable", określanych też jako "elektronika noszona" osiągnął w 2016 roku wartość ponad 2 miliardów dolarów, a do roku 2021 zbliży się do 6 miliardów. W regionach rozwiniętych, przede wszystkim w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej, w ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na inteligentne urządzenia przenośne, jak zegarki, pasy, bransolety czy opaski na rękę. Zdaniem analityków, główną siłą napędową przyczyniającą się do popularyzacji elektroniki noszonej jest spadek cen tych produktów.

Wiele organizacji uruchomiło programy zachęcające swoich pracowników do korzystania z elektronicznych urządzeń typu "wearable" do śledzenia ich zdrowia i aktywności fizycznej.

W raporcie Technavio przeczytać można ponadto, że producentom elektronicznego sprzętu noszonego w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług pomagają strategiczne sojusze. Na przykład firmy Ericsson i SAP umożliwiają operatorom telefonii komórkowej korzystanie w zakresie sprzedaży z ich, opartych na technologii chmurowej, rozwiązań z dziedziny Internetu Rzeczy, w tym komunikacji urządzeń i platform usługowych przeznaczonych dla odbiorców biznesowych i przedsiębiorstw.

Technavio twierdzi, że rynkowe innowacje w omawianym zakresie pojawiają się również dzięki udoskonalanym technologiom druku 3D. Trójwymiarowe drukowanie pozwala na optymalizację wykorzystania wejściowych zasobów materiałowych, które często są marnowane podczas procesu produkcyjnego prowadzonego tradycyjnymi metodami.

źródło: DigitalInsurance

 

World News 24h

czwartek, 21 września 2017 19:48

Seagate Technology and Tencent Technology signed a Strategic Partnership Memorandum of Understanding for cooperation in the field of information technology. Tencent will regard Seagate as a key supplier of storage solutions, and Seagate will treat Tencent as a Strategic Partner and set up a special service team for Tencent. Also, within the duration of the MOU, both companies will carry out an all-round and in-depth cooperation covering product, technology, and jointly impel the development of the market.

więcej na: en.ctimes.com.tw